YARATILANI SEVERIM YARATANDAN OTURU

Merhabalar,

Bugün sizlere, her defasında kaşla göz arasında kayıplara karışan kayınvalidemin son yaptığından bahsetmek istiyorum.

Dün sabah kahvaltı hazırladım, kayınvalideme seslendim. Yok... Telefon ediyorum, telefonu evde çalıyor, yanına almamış. Cüzdanı da evde, montu da. Her zaman olduğu gibi, ekmek almaya giderken yolda birilerini görmüş sohbete dalmıştır, dedim kendi kendime.

Meğer öyle değilmiş...

Kedicikler


Bizim binanın bodrum katı boş. Ev sahibi, içerisi havalansın diye camı yukarıdan açmış, yarım şekilde. Kedi de artık üşüdü mü, acıktı mı ne olduysa içeri girmek isterken camda sıkışmış kalmış. Karşı komşu fark edip kayınvalideme söylemiş. O da başka bir komşu ile gidip kediyi çıkarmış sıkıştığı yerden.

Sonra bakmışlar ki kedi yürüyemiyor. Alıp veterinere götürmüşler. Veteriner de bizim evde yürüyerek 30-40dk lık mesafede. Yanlarına ne para almışlar ne bir şey. Üstlerine de bir şey giyinmemişler, yürüyerek gitmişler veterinere. Kediyi vermişler, dönüp gelmişler.

Kayınvalidem, şeker ve tansiyon hastası olduğu için, uzun süre ortadan kaybolunca telaşlanıyoruz. Hele bir de telefonu yanında değilse...

Neyse, çok şükür sağ salim geldi.

Sonra dedim ki: "Biz bir hayvana kıyamıyoruz, insan insana nasıl kıyıyor."

Olan yitip giden gencecik canlara ve geride kalanlarına oluyor.

YARATILANI SEVERİM YARATANDAN OTURU

Sevgiler

Yorumlar

  1. Biz insanları anlamak cok zor. Tüm canlılar kıymetli. Kötülük acı ve kederden başka bir şey getirmiyor
    takibe aldım sizi. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  2. kavınvalidenizden allah razı olsun çok doğru insan insana kıyıyor ve buda insanların umrunda olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son günlerde ülkece yaşadıklarımız çok ağır.
      Bazen insan olduğum için utanıyorum :(

      Sil
  3. Vicdan meselesi bu. Maalesef bazı insanlar insanlıklarından çıkmışlar. Ne güzel kayın validen var.:)

    YanıtlaSil
  4. Öncelikle anneciğine kalpten kocamannn teşekkürler kuzum.
    Dilerim tüm kalplere yaratılmışlara ışınlansın bu güzel davranış sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. vicdan boyle birşey gercekten umarım cocuklarımızda boyle olur

    YanıtlaSil
  6. Evet biz hayvana kıyamıyoruz. İnsan insana nasıl kıyıyor...:(

    YanıtlaSil
  7. İnsana kiyanlara eksik insan derim ben. Merhamet, duygu, vicdan artık adına ne derseniz. Yok onlarda, eksik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hiçkimseyi vizdandan yoksun yaratmasın...

      Sil
  8. Vicdanlı olmak başka bişey, ne güzel.
    Benzer bişeyi biz yaşadık. Karşı binanın giriş katının parmaklıklarına kedi sıkışmış çıkamıyor, nasıl girdi onu da bilmiyoruz. Oraya ulaşmamız imkansız sadece görebiliyoruz. Eşimle nöbetleşe saatlerce balkonda bekledik o taraftan biri geçsin de söyleyelim diye. O da olmadı birilerini arayarak o binanın apartman görevlisine ulaştık yardımını istedik.
    O değil de öyle keskin kedi çığlıklarını bizden başka duyan olmadı mı merak ettim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pencere arka tarafta ve bodrum katında olduğu için bizim fark etmemiz mümkün değildi. Söyleyen komşumuz da vicdan sahibiymiş demek ki, sağ olsun söylemiş.

      Sil
  9. dediğin gibi bir o minicik patililere kıyamıyoruz millet bir birini gebertiyor hem de ne için .-(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "pisi pisine" diye bir söz var ya işte tam da bu duruma uyuyor

      Sil
  10. Çok sevdim ben senin kayın valideni şimdi...
    Bu yarım açılan pencereler çok tehlikeli canlar için:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu olaydan sonra biz de öğrenmiş olduk ne kadar tehlikeli olduğunu. Hiç aklıma gelmezdi kedinin oraya sıkışacağı, kedi besleyen biri olmadığım için bu ihtimali düşünemezdim.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar