HAYAT KURABIYESI

Merhabalar,

Uzun zamandır yemek tarifleri paylaşmıyordum. Dün denediğim bir tarifi bugün sizlerle paylaşmak istiyorum. Sevgili Birgül hanımın Hayat Kurabiyesi

Hem kolay hem lezzetli, mutlaka deneyin derim. Bu kurabiyeyi yapmamdaki en büyük etken, Birgül hanımın tarifi paylaşmadan önce yazdıkları, yani bana göre kurabiyenin hikayesi...

Hayat Kurabiyesi

Malzemelerin az ve evde kolayca bulunabilen türden olması da tabiki başka bir sebep :)



Tarife yukarıdaki linkten ulaşabilirsiniz. Benim yaptığımdaki tek fark; beyaz un yerine tam buğday unu kullanmam. Bir de birazını susamsız yaptım ben. Çünkü susam benim midemi yakıyor.

Her iki şekilde de harikaydı tadı. Ali Baran bayılarak yedi :)

Sizlere de afiyet olsun 

Sevgiler

Yorumlar

  1. nefis görünüyorlar elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      Kesinlikle nefisti, denenmeli bence

      Sil
  2. Siz benden önce davramışsınız :) Her türlü unla güzel oluyor demek ki... Hayat Kurabiyesi ni ben de denemek istiyorum. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Birgül Hanım'ın tariflerine bayılıyorum.
    Bunu da deneyeveklerim arasına not ettim. Hatta şimdi malzemelere baktım susam yeterli değil. Tedarik edip
    yapayım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemeler az, yapması da kolay.
      Yarın akşam çayın yanına ne güzel gider :) Haftasonuna güzel bir merhaba demiş olursunuz :)
      Sevgiler

      Sil
  4. Tadını bilmem ama ismi çok güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tarifi yazmadan önce Birgül hanımın anlattıklarını çok beğendim, o yüzden denemek istedim

      Sil
  5. Tam buğday unu daha sağlıklı. Yavaş yavaş oraya doğru bir kayma var zaten. Kurabiyelerde de kullanmanız çok iyi olmuş. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hamur işi pek yapmıyorum ama yapınca da tam buğday unu ya da kepekli un kullanıyorum. Çok nadir beyaz un kullanırım ki o da çoğu zaman yine karıştırırım diğerleriyle.

      Sil
  6. Ellerine sağlık çocuklu evlerin vazgeçilmezi kurabiyeler.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Hatice hanım, yemek yemediklerinde en büyük kurtarıcı kekler kurabiyeler

      Sil
    2. Kesinlikle öyle Hatice hanım, yemek yemediklerinde en büyük kurtarıcı kekler kurabiyeler

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar