ALI BARAN 20 AYLIK

Merhabalar,

Zaman çok acımasız, sizce de öyle değil mi? Su gibi akıp gidiyor...

Günlük koşturmacaya kapılıp gidiyoruz. Ne kendi hayatımızdan bie şey anlıyoruz, ne de çocuklarımızınkinden.


Zaman akmış gitmiş, Ali Baran 20 aylık olmuş.

Neler Yapıyor?

Daha önce yaptıklarına ek olarak

1. Merdivenleri daha rahat çıkıyor.
2. Daha düzgün bir şekilde yürüyor ve koşuyor. 
3. Boya yapmaya alıştı iyice. Artık ufak aktiviteler yapabiliriz. 
4. Fırsat verirsek yemeğini dökmeden yiyebiliyor artık.
5. İsteklerini daha net ve kararlı bir şekilde dile getiriyor. 
6. Ne giyeceğine, ne yiyeceğine, ne alacağına vs bir sürü şeye kendi karar veriyor. 
7. Ev işlerinde bana yardım ediyor :)

Daha aklıma gelmeyen bir sürü yeni şey.

Ali Baran büyüyor, ben yaşlanıyorum. 

İkinci çocuğu yapsam mı artık?

Sevgiler

Yorumlar

  1. Ne güzel. Sağlıklı olsun herşey sırasıyla gelişiyor zaten. Güzel günleriniz çok olsun.

    YanıtlaSil
  2. Arayı uzatmamakta fayda var sanki. Yaşları birbirine yakın olursa daha iyi anlaşırlarmış gibime geliyor. Gerçi tersi de olabilir, zor bir soru :) sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı düşüncedeyim. Ara uzarsa ikinci çocuk hayal olur. Ama Ali Baran tek kalsın istemiyorum. Bakalım, hayırlısı :)

      Sil
  3. Maşallah Ali Baran'a...Sağlıkla büyüsün inşallah...

    YanıtlaSil
  4. sağlıkla nice yıllar yan yana olun canım.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar