Sevgili Bebek Eğitim Kartları Eğitimde Keyif Alış Verişte Sürprizlerle Dolu

Dikkat! Bu yazı Mavi'nin Güncesi Okurları İçin Sürprizler İçeriyor!

Merhabalar;

Bugün sizlere, oğlumla ilgili konularda en çok yardım aldığım www.sevgilibebek.com sitesinden ve bu sitedeki eğitim kartlarından bahsetmek istiyorum.

sevgili bebek logo

İster siteyi üye olarak, isterseniz de üye olmadan sitenin imkanlarından faydalanabilirsiniz. Fakat üye olmanızın sizler için artıları var. Ne gibi artıları var? diye bakacak olursak, Örneğin; çocuklarınızın yaşlarını sisteme kaydediyorsunuz, site ilgili yaş için uygun olan makaleleri ve gelişim süreçlerine dair konuları sizlere getiriyor. Aynı zamanda diğer sitelerden farklı olarak önemle belirtmek isterim" Sevgili Bebek'te geçirdiğiniz zamana göre puan biriktiriyorsunuz ve biriktirdiğiniz bu puanları, siteden yapacağınız alışverişlerinizde kullanabiliyorsunuz."

Sevgili Bebek sitesinden neler mi alabilirsiniz?
1. Anne bebek aksesuarları
2. OrganicEro Ürünleri
3. Zeka Küpü Videoları ve Masal Setleri
4. Zeka Küpü Ürünleri - Zeka Kartları

Konusu açılmışken biraz da eğitim kartlarından söz etmek isterim. Eğitim kartları 0-4 yaş arası için hazırlanmış. Üzerlerinde nesnelerin fotoğrafları ve altında isimleri yazıyor. Kartlar ay/yaş aralığına uygun setler halinde satılıyor. Biz 12-24 ay arası olan seti aldık, kullanıyoruz. Oğlum oynarken hem eğleniyor hem öğreniyor. Zaten amaç da bu değil mi?
Kartları tek tek göstererek, üzerinde hangi nesnenin olduğunu söylüyoruz. Daha sonra kartları karışık olarak diziyoruz ve soruyoruz, İsmini söylediğimiz nesne hangisi? diye. O da gülerek sesini duyduğu nesneyi gösteriyor. Bildiği nesneleri kaldırıyorum, bilemediklerini kartlar azaldıkça yeniden soruyorum. Eğer bilemezse yine, o zaman diğer grupla birlikte yeniden tek tek göstererek ne olduğunu söylüyorum. Böylece aklında daha çok kalıyor. Hem görerek hem duyarak öğrenmiş oluyor.

Biz oğlumun gelişim ve eğitim sürecinde Sevgili Bebek sitesinden edindiğimiz zeka kartlarından çok faydalanıyoruz. Sizlerin de bu yararlı ürün yelpazesinde ki ürünleri hem bir anne gözüyle değerlendirilmesini okuyun hem de Biricik Dünyam ve  www.sevgilibebek.com 'in iş birliği ile gerçekleşecek olan avantajlardan haberdar olun istedim.

Sevgili Bebek sitesinden yapacağınız alışverişde alış verişinizi tamamlayıp not kısmına Mavi'nin Güncesi okuyucusu olduğunuzu belirten bir not düştüğünüz de zaman; siparişinize ilave olarak e-mailinize indirilebilir link olarak 9.95.-TL değerindeki Matematik Öğreniyorum videosunu hediye olarak tarafınıza yollanacak. Matematik Öğreniyorum videosu 0-5 yaş dönemini içeren bir çalışmayı kapsamaktadır. Alış verişinizi sonlandırırken bu faydalı ürüne ücretsiz sahip olmak için,  Mavi'nin Güncesi okuru olduğunuzu söylemeyi sakın unutmayın!

Herkese keyifli ve eğlenceli bir eğitim süreci diliyorum.

Sevgiler



Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar