L'oreal Elseve Ekspres Bakım Spreyi

 Merhabalar,

Bugün sizlere yine saçlarım için kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum, L'oreal Elseve Ekspres Bakım Spreyi. Daha önce kullandığım ürünlerle ilgili de yazmıştım. Eğer okumak isterseniz lütfen tıklayın.

Gelelim şimdi bugünkü ürünümüze. Geçen sene çalışırken, iş arkadaşlarımdan birinin upuzun saçlarının hiç elektriklenmediğini görünce, ne yapıyor acaba diye merak ettim. Bana kullandığı ürünü gösterdi. Bunun üzerine hemen birlikte kozmetik mağazasına gittik, ancak aynı ürünü bulamadık. Onun kullandığı ürünü bulamayınca, biz de benzer bir ürün olan Loreal Elseve Ekspres Bakım Spreyini almaya karar verdik ve alıp çıktık.



Loreal Elseve Ekspres Bakım Spreyi İçeriği

Spreyin içinde 6 farklı çiçeğe ait yağ bulunmaktadır. Aynı zamanda da parlaklık veren serum vardır. Ürünün arkasındaki etikette içeriği ingilizce yazıyor. İnternet sitesinden kontrol edeyim dedim, ancak orada da içerik ile ilgili hiçbir şey yazılmamış. O yüzden hangi bitkilere ait yağların sprey içerisinde olduğunu yazamayacağım ama dilerseniz görselden bakıp kendiniz okuyabilirsiniz.

  

Loreal Elseve Ekspres Bakım Spreyi İşlevi ve Kullanımı

Banyo sonrası, havlu ile ıslaklığı alınmış nemli saça sıkılır ve durulama gerektirmez. Saçı ağırlaştırmadan bakım yapar. Saçtaki elektriklenmeyi önler ve parlaklık kazanmasına yardımcı olur. Saçı besleyerek daha yumuşak bir hal almasını sağlar. Benim gibi saç kremi kullanmayı tercih etmiyorsanız, saçlarınızı tararken büyük kolaylık sağlayacak bu ürün sizlere. Denemenizi tavsiye ederim.

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar