ONARICI SAC BAKIM SERUMU - DOWN UNDER NATURAL'S

Size bugün güzel bir saç bakım ürününden bahsetmek istiyorum. 

Kuaförümün azizliğine uğramam sonucu saçlarım inanılmaz yıprandı. Çünkü saç rengimi istemediğim bir ton yapıp -üstelik açıcı kullanarak- uzunluğu belimde olan canım saçlarımın yıpranmasına sebep oldu. 

Saçlarımı enseme kadar kestirmek durumunda kaldım ve üstelik hala yıpranmış vaziyetteydi saçlarım. 

Açıkçası kestirdiğimden dolayı kuaförüme kızamayacağım. Çünkü oldum olası kısa saçı daha çok severim :) Eşim yüzünden saçlarımı kestiremiyordum bu da bahanem oldu :)

Neyse gelelim ürüne :)

Watsons' a yaptığım rutin gezilerden birinde kendimi saç bakım ürünlerinin önünde buldum. Yıpranmış saçlardan kurtulmam lazım :)

Serumları incelerken bu ürünü buldum Down Under Natural's Onarıcı Saç Bakım Serumu



Hem bütçeme uygun olması hem de gram olarak fazla olması nedeniyle bu ürünü seçtim. İyi ki de seçmişim. Üründen çok memnun kaldım. 

Kullanımı da çok basit. Banyodan sonra avucunuza bir kere sıkıyorsunuz. İki elinizle avuç içlerine dağıttıktan sonra özellikle yıpranmış yerlerine serumu sürüyorsunuz. Daha sonra da güzelce tarayın. Saçlarınız parıl parıl ve yumuşacık olacak. Üstelik banyo sırasında saç kremi kullanmanıza gerek bile yok.

Durulanmayan bu saç bakım serumu yıpranmış saçlarınıza çok iyi gelecek. 

Sevgilerimle


REKLAM

Popüler Yayınlar