AYNI NEHİRDE İKİ DEFA YIKANILMAZ - HERAKLEITOS

Aynı nehirde iki defa yıkanılmaz - Herakleitos 
Neden böyle bir başlangıç seçtim, ilk önce kısaca ondan başlamak istiyorum. Uzunca bir zamandır, hayatımda ciddi değişiklikler yapmaya çalışıyorum. Maddi manevi tüm alışkanlıklarımı değiştirmeye çalışıyorum, ruh ve beden sağlığım için. 

Tüm bunları yaparken, yaklaşık 2 senedir, minimalizmle tanıştım. Ben bir minimalist değilim kesinlikle, önce bu konuda anlaşalım. Benim özünde yapmak istediğim şey aslında; minimal bir yaşam sürmekmiş, bunu anladım. Uzun zamandır, yüklerimden kurtulmaya çalışıyorum.

Böyle bir sürece girmek istememin sebebi ise; ciddi sağlık sorunları yaşamaya başlamam. Hem stres hem de beslenme başta olmak üzere birçok sebepten dolayı sağlık sorunları yaşamaya başladım.


Kanser olabileceğimi öğrendim. 
Lenf bezlerimde kronik iltihap olduğunu öğrendim.
Sadece bu ikisi bile tüm hayatımı kökten değiştirmek için yeterince önemli konular. O yüzden bu yazımda hiçbir şeyin önemi yok, her şeyin başı sağlık dedim ve sağlığım üzerine yoğunlaşmaya başladım.
Yani değişime odaklandım. Önceliklerimi değiştirdim. Harekete geçtim. Kendimi merkeze koydum artık. Önce Ben demeyi öğrendim. Sağlık sorunlarından dolayı öğrenmeyi istemezdim ama olsun, her şeyde bir hayır vardır.

Not: Kanser var mı yok mu 3 hafta sonra çıkacak olan pataloji sonucuna göre belli olacak. İnancım kötü bir durum olmadığı yönünde 🙏

Sevgiler

Yorumlar

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar