İki Çocukla Tatil - 3

Valiz Hazırlama

Tatil ile ilgili daha önceki yazılarımı okumak için buraya tıklayabilirsiniz. Bugünkü konumuz ise, tatil öncesi valiz hazırlama.

Daha önceki tek çocuklu tatilden aldığım dersler doğrultusunda, bu sefer valizi daha temkinli bir şekilde hazırladım 😊 Buna rağmen hala fazlalarım vardı, ama olsundu. İki çocukla olabilir böyle şeyler.

Valiz hazırlarken ne yaptım, bugün bunu sizlerle paylaşmak istiyorum.

Fotoğraf internetten alıntıdır.

Nasıl Valiz Hazırladım

  • Ben valiz hazırlamadan yaklaşık 10 gün önce, hepimiz için ayrı ayrı ihtiyaç listesi hazırladım. Bir tane de hepimiz için, ortak lazım olabilecekler listesi yaptım.
  • Sonra bu listelere göre de bir alışveriş listesi hazırladım. Gerekli alışverişlerimi yaptım.
  • Herkes için ayrı valiz kullanmadım. Her şeyi tek bir valizde topladım. Zaten iki çocukla bu pek mümkün değil, 4 tane valizi taşımak pek kolay bir şey değil diye düşünüyorum.
  • Bir tane sırt çantası aldım yanıma. İçine mama, mama suyu, emzik, çocuklar için içme suyu, yedek kıyafet, çubuk kraker, oyuncak gibi elimin altında olup da uçakta ve araç beklerken işimi kolaylaştıracak şeyler koydum.
  • Valize ise her birimiz için gün sayısına göre kıyafet koydum. Hepsini çorap, iç çamaşırına varana kadar eşleştirerek, gün gün ayrı poşetlere koydum. Böylece giyilmemiş olanlar kirlenmeden geldi. Ayrıca orada hangi şortla hangi tshirt giyilsin diye düşünerek vakit harcamamış oldum.
  • Çocuklar için ikişer takım fazladan kıyafet ekledim, kıyafetlerine yemek dökülmesi ihtimalini düşünerek.
  • Ayrıca her türlü hastalanma, yaralanma, sinek sokması vs gibi durumlar için de yanımda ateş düşürücü, yanık kremi, antibiyotikli merhem gibi ilaçlar da bulundurdum. Çocuk olunca bunları düşünmek zorunlu oluyor.
  • Kişisel bakım eşyalarımızı da ayrı küçük makyaj çantalarına koydum. Diş fırçaları, deodorant, saç bakım ürünleri, güneş ürünleri vs hepsini bir arada makyaj çantalarında muhafaza ettim. 
Planlı hareket edince çok şükür herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Zaten şöyle de bir şansım vardı; kaldığımız otelin yanında büyük bir market vardı. Herhangi bir eksiğimiz olsaydı oradan kolaylıkla temin edebilirdik.

Bu kadar planlı hareket etmeme rağmen, fazlamız vardı eksiğimiz yoktu diyebilirim. Çocuklar tahmin ettiğimden de titiz çıktılar 😊


Yorumlar

  1. Ben rulo yaparak koyuyorum kıyafetlerimi daha az yer katlıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yerden tasarruf etmek için güzel bir yöntem. Ben küçük valizle gideceksem o yöntemi kullanıyorum. Bu Sefer valizimiz büyüktü gerek kalmadı o yönteme

      Sil
    2. Bu da güzel fikirmiş.. Yurtdısına gşderken en buyuk sorunum eşyaları sığdıramamak keske vakumlatabilsem :D

      Sil
    3. Aslında şu yorganlar İçin falan satılan vakumlu poşetler var ya, onlardan alıp gerçekten de vakumlayabilirsin. Elektrik süpürgesi ile poşetin havasını alabiliyorsun rahatlıkla.

      Sil
  2. ayrı ayrı posetler harika fikir.. tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa süreli yolculuklara az eşya ile çıkıldığı İçin çok işe yarıyor, kombineli şekilde poşetlemek 👍🏼

      Sil
  3. Güzel fikirler tatile çıkmadan önce valiz hazırlama konusunda liste yapmak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep bu yöntemi kullanıyorum. Çok şükür şimdiye kadar bir sorun yaşamadık. Keşke şunu da alsaydım dediğim bir an hatırlamıyorum.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar