12 Haziran 2018

İki Çocukla Tatil-2

İki çocukla tatile nasıl cesaret ettim?


"İki çocukla tatile nasıl cesaret ettin?" diye çok soran oldu. Valla aslına bakarsanız, ben de bilmiyorum. Yani cesaret edilecek bir durum var mı ortada onu da bilmiyorum ☺

Çocukları doğurduysam, tatile de gidebiliyor olmam gerekmez mi? Yani bu konuyu hiç cesaret mi, değil mi diye düşünmedim açıkcası. Aldım çocukları da gittim.


Kalacağımız yeri nasıl ayarladık?

Eşim yiyecek-içecek sektöründe çalıştığı için; otel, restoran vs yerlerde tanıdıklarımız çok oluyor. Aynı yerde çalıştığı bir arkadaşı işten ayrılıp şehir dışında başka bir yere çalışmaya gitmişti. Patronunun bir de hoteli varmış, bize orayı tavsiye etti. İnternetten araştırdık, beğendik, tamam dedik. Sağolsun bize hoteli ayarladı. Ben de uçak biletlerini ayarladım, kalktık gittik.

- Uçak seyahati, valiz hazırlama vs. kısmıyla ilgili ayrıca yazacağım.-

Kaldığımız yerin adı Marge Butik Hotel, İzmir Ilıca'da. Sessiz, sakin, keyifli bir yerdi. Hotel de çok güzeldi, birazdan fotoğraflarını da paylaşıyor olacağım. Alaçatı'ya çok yakın bir lokasyonda Ilıca. Rahatlıkla gidip gezebilirsiniz, minibüs falan var. Ulaşımı kolay. Biz iki çocuk olunca araç kiraladık tabi, minibüsle çocuklarla gidip gelmek sıkıntı olmasın diye. İstediğimiz sahile, istediğimiz her yere rahatlıkla gidebildik.

Benim tek sıkıntı yaşadığım konu, küçük oğlum için (11 aylık) yedirecek bir şeyler bulmak. Hotelde sezon daha tam açılmadığı için, sadece kahvaltı vardı. Ancak yakınlarında yemek yiyecek yerler bulunuyordu. Yalnız işte pide, kumru, pizza vs tarzı şeylerdi. Gerçi yemek kısmını boşuna dert etmişim, havasından mı nedir bilmiyorum, pek de bir şey yemedi bizim ufaklık.Yoğurttu, mamaydı, meyveydi onlarla idare ettik.
K
Bu kısmı burada bitirmek istiyorum. Tatille ilgili diğer yazılarda görüşmek üzere, sizi hotel fotoğraflarıyla baş başa bırakıyorum ✋ Bu arada fotoğrafların hepsi bana aittir <3 div="">





Tatil ile ilgili bir önceki yazım için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi