İki Çocukla Tatil-1

Merhabalar,

İki çocuklu hayata daha tam alışamadan iş hayatına geri dönüş yapınca, buralardan epeyi uzaklaşmak zorunda kaldım.

Yorucu bir sene geçirdim. Hem iki çocuklu hayata alışmak hem evde tadilatlar hem de iş hayatına alışmak çok yıpratıcı ve yorucu oldu. Aslına bakarsanız çok uzunca bir tatile ihtiyacım var - kimin yok ki! -


Eşim, çalıştığı sektörden dolayı yıllık izinlerini istediği zamanlarda kullanamıyorum. O yüzden yaz ya da kış için herhangi bir tatil planı yapmamız pek mümkün olmuyor. Aslına bakarsanız birden gelişen şeyler daha keyifli, daha güzel oluyor, ben böyle düşünüyorum.




Eşim izne ayrılacağını söylediği zaman, ben de iş yeri ile konuşarak hem haftalık izinlerimi hem de süt izinlerimi birleştirip 4-5 günlük izin aldım. İzmir Çeşme Ilıca'da çok muhteşem bir butik otel ayarladık ve orada kaldık. Alaçatı falan çok yakın olduğu için güzelce gezdik oraları da. Kısa ama keyifli bir tatil oldu benim için.

İki çocukla nasıl cesaret ettim, tatil nasıl geçti kısmını daha sonra anlatacağım. Çünkü şu an iş yerindeyim ve yemek molamda yazıyorum ☺ Az bir zamanım kaldı. Yazmayı da özlemişim. Kaptırırsam kendimi kalkamam buradan ☺

Buralarda olduğumu bilin, beni unutmayın istedim ☺

Tekrar görüşmek üzere

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar