İtfaiyeci Fatih

İçinizde instagram hesabımı takip eden varsa biliyordur, geçen gün itfaiye istasyonunu ziyaret ettiğimizi. Çizgi filmlerin itfaiyeci sam'i varsa bizim de itfaiyeci Fatih amcamız var :)





Oturduğumuz yere yakın bir itfaiye istasyonu var. Önünden her geçtiğimizde Ali Baran durup itfaiye araçlarına bakmak istiyordu. Yol müsaitse duruyorduk, değilse yavaşlayarak geçiyorduk önünden.

İçeriye girip yakından görmesini çok istiyordum. Araçları, ekipmanları görsün, itfaiyecilerle konuşsun diye can atıyordum ama nasıl karşılaşacaklarını bilmediğim için çekiniyordum.

Bir gün bir arkadaşım oğlunu götürmüş. Daha doğrusu o da benim gibi düşündüğü için hiç götürmemiş. En sonunda kayınvalidesi götürmüş :) İyi ki de götürmüş. Çok güzel karşılayıp ilgilenmişler. Eee tabi bunu duyan ben de hemen aldım Ali Baran'ı götürdüm istasyona :)

Gerçekten de çok güler yüzle karşıladılar. Ali Baran ile tanıştılar, sohbet ettiler. Araçları gösterdiler vs. Kısacası güzel bir anı oldu. Tekrar gidebileceğimizi de söyleyerek bizi yolculadılar :)

Ali Baran için de bizim için de güzel bir deneyim, güzel bir anı oldu :)

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar