Bağışıklık Sistemini Güçlendirecek Yiyecekler

Durmadan üst solunum yolu enfeksiyonu geçirenler burada mı? Benim gibi yaz kıl boğazınıza şiş, burnunuz tıkalı mı geziyorsunuz? Ne yapacağız anacığım, nasıl çare bulacağız bu duruma?

Bildiğiniz üzere ikinci bebeğimi bekliyorum. Bu süreçte hasta olmamak için insan üstü bir çaba sarf ediyorum. Mümkün olduğunca C vitamini alıp bağışıklık sistemimi güçlendirecek yiyecekler yemeye çalışıyorum.



Bir gün bağışıklık sistemini güçlendiren tarifler ararken yemek.com internet sitesi ile karşılaştım. Bu siteyi çok beğendim. Hem çok güzel tarifler var hem harika mekan önerileri var hem de yiyecekler ile ilgili değişik bilgiler var.

Ben bu sitedeki tarifleri çok beğendim ve hatta bazılarını da uyguladım. En çok da çorba tarifleri ni beğendim. Pişirdiğim yemeklerin taşlarını çok beğendik ve çok da besleyici tarifler var. Lezzetleri bir harikaydı. Size de tavsiye ederim. Siteyi ziyaret edip tarifleri bir göz atın. Damak zevkinize uygun bir tarif mutlaka bulacaksınız.

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar