EN ZORU DA...

Merhabalar;

Birçoğunuzun bildiği üzere, Ali Baran ile emzik savaşı içindeyiz. Eğer bilmeyenler varsa buradan sürece hakim olabilirler.

Bugün 2. gün 3. gecemizdi.



Güne sabah 7 de başladık. Düne nazaran en azından 2 saat daha geç :) Bugün daha az emzik istedi gün içerisinde. Ama hiç uyumadı. O uyumayınca da ben aldım dışarı çıkardım yorulsun uyusun diye. Valla işlemedi çocuğa, yine uyumadı. Dışarda gezdikten sonra annemlere götürdüm, orda uyusun belki eve gidince emzik aklına geliyor o yüzden uyumuyordur dedim. Ama orda da uyumadı.

Akşam 7 oldu bizimki hala ayakta, ama uyumak için annemlerde sürekli yatağa giriyor. Orda uyumasın, eve giderken uykusu bölünmesin diye aldım geldim eve. Eve gelirken tam bizim sokağın başında uyuyakaldı.

Neyse eve geldik yatağına koydum. Dışarı kıyafetleri üstünde olduğu için onları değiştireyim dedim, ama uyanma ihtimaline karşı da önceden süt ısıttım, uyanınca veririm ağlamaz dedim. Nitekim dediğim gibi de oldu.

Buraya kadar her şey gayet normal bir sıkıntı yok. Asıl sorun bundan sonrası...

İlk defa bu kadar çok ağladı 3 akşamdır. Zor dayandım. 3 gündür uğraşmasam valla verirdim emziği.

Sarıldım istemedi, indi kucağımdan. Sırtını ovdum, kaçtı. Karnını ovdum, sırtını döndü. Saçlarını okşadım, elimi çekti. Yüzümü yüzüne dayayıp sakince konuştum, yüzümü itti. Ninni söyledim, ağzımı kapattı. İnternetten sakinleştirici müzik açtım, o işe yaradı. Sakinledi biraz ve uyudu. O uyudu ben de yanından kalkayım dedim, demez olaydım. Daha kafamı kaldırmadan en ufak hareketimle başladı yine ağlamaya. İçim acıyor, dayanamıyorum. Bir yandan kaç günlük emeğe acıyorum, bir yandan Ali Baran'a üzülüyorum. Ne yapacağımı şaşırdım.

Baktım yine olmuyor, aldım kucağıma odasında gezdirmeye başladım, sustu. Oturma odasına gitmek istediğini söyledi, ben de ağlamasın diye götürdüm. Televizyonu açmamı istedi, açtım ne yapayım elim mahkum. Yeter ki ağlamadan uyusun, gerisi halledilir. Neyse uzandık koltukta yanyana, üstümüzü de örttük, ohh miss sıcacık... Yaklaşık 30-40 dakika sonra uyudu. Şimdi yatağında uyuyor. İnşallah gece uyanmaz :( Uyanır uyanmaz emzik istiyor çünkü.

Bugünü de böyle bitirdik yarına Allah Kerim...

Bu süreci daha kolay bitirmemiz için dualarınızı esirgemeyin.

Sevgiler

Yorumlar

  1. İşiniz çok zor gerçekten... Umarım en kısa sürede, sabrınız tükenmeden atlatırsınız bu süreci... Kolaylıklar diliyorum...

    www.yeryuzundennotlar.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum. Ben de öyle umut ediyorum, inşallah daha uzun sürmez :(

      Sil
  2. Hayatımda yasadıgım en buyuk zorluk Ela ya emzik bıraktırmaktı sen cok iyi gidiyorsun masallah ben 2.gunde pes edip vermiştim emzigini ama kücük hanım almadı :) şimdi artık emzik derdimiz yok ama bize yadigar kalan uykusuzlugumuz var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyku düzeni inanılmaz bozuldu. Gündüz uyumuyor, akşam da çok geç uyuyor emzik olmadığı için. O yüzden akşam uykusuna kolay dalabilmesi için dün verdim mecburen ama gündüz yok, artık istemiyor da.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar