ARTIK TARIH OLDU DEMEK ICIN ERKEN MI DERSINIZ

Merhabalar;

Dün bu yazımda Ali Baran'a emziği bıraktırmaya başladığımdan ve ilk gece uykusuna nasıl geçtiğinden bahsetmiştim.


Bugün ise emziksiz ilk günümüzdü. Sabah 05:30-06:00 gibi meme diye uyandı ama vermedim. Uyusun diye yanına uzandım, uyumadı ama yataktan da kalkmadı. Epeyi uğraştım unutturup uyusun diye. Ama ne uyudu ne de ağlamaktan vazgeçti. En sonunda kucağıma aldım sallaya sallaya gezdim evin içinde. Biraz sakinler gibi oldu ama yine uyumadı. Sonra hafif bir ses tonuyla ninni söyledim. Bu daha da sakinleştirdi ama yine uyumadı.

Zaten ben onu uyutmaya çalışırken saat 8-9 oldu. Kahvaltı yaptırdım, süt içti. Televizyon izledi. Derken uyku iyiden iyiye sıkıştırmaya başladı. Uyku sıkıştırdıkça meme dedi ama ağlamadı dün akşamki gibi. O meme dedikçe ben dikkatini başka şeylere çekmeye çalıştım.

Öyle böyle derken saat 2 oldu. Baktım olacak gibi değil, bari biraz da dışarı çıkarayım dedim. Ben üstümü giyinip O'nun montunu getirene kadar koltukta uyuyuvermiş :) 1 saat ya uyudu ya uyumadı, uykusunu almadan uyandı. Meme istemedi ama uyumak istedi. Bekledim uyusun diye yine uyumadı.


Kalktı, oynadı, yemek yedi, televizyon izledi, dışarı çıktık, komşuya gittik, marketten alışveriş yaptık derken saat oldu akşam 6-7. Tabi arada uykusunu almadığı için uyumak istiyor, uyumak için de meme istiyor. Ben her meme istediğinde duymamazlıktan geldim, dikkatini başka yöne çekmeye çalıştım.

Sanırım başarılı oldum :) Çünkü saat ilerledikçe daha az meme demeye ve her meme dediğinde de ağlamamaya başladı. En son 20:20 de kendi kendine yatağına girdi uyumak için. Ama ben yanına gitmedim sırf meme isteyip ağlamasın diye. Eee haliyle ben yanına gitmeyince, o da yataktan kalktı soluğu oturma odasında aldı :)

Oynadık zıpladık hopladık derken, tam ağlayacağı sırada Nilo'ya ve Can imdadımıza yetişti :) Ali Baran onları izlerken saar 22:00 de uyuyakaldı.

İkinci akşamı da böylece bitirmiş olduk. Gün içerisindeki hallerimizi merak ediyorsanız buyrun tıklayın

Sevgiler

Yorumlar

  1. önce almaları için sonra da bırakmaları için çaba sarf ediliyor:)) kolay gelsin inş çok sıkıntı olmadan bırakırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görümcem ile annem alıştırdı maalesef :( engel olamadım. Şimdi zorluğunu ben çekiyorum uykusuzluk ve ağlama krizleriyle baş etmeye çalışarak 😢

      Sil
    2. Görümcem ile annem alıştırdı maalesef :( engel olamadım. Şimdi zorluğunu ben çekiyorum uykusuzluk ve ağlama krizleriyle baş etmeye çalışarak 😢

      Sil
    3. Görümcem ile annem alıştırdı maalesef :( engel olamadım. Şimdi zorluğunu ben çekiyorum uykusuzluk ve ağlama krizleriyle baş etmeye çalışarak 😢

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar