COCUGUNUZUN OGRETMENI OLUN KABUSU DEGIL

Merhaba,

Bugün yine, hergünkü gibi, nasıl iyi bir anne olurum diye, her boş anımı internetten makale okuyarak geçiriyorum. Bu okumaları sırasında www.sevgilibebek.com da 'Çocuğunuzu Disipline Ederken Kaçınmanız Gereken 7 Davranış' başlıklı yazı ile karşılaştım.


Yazıyı hem okudum hem de kendi davranışlarımla karşılaştırdım. Sanırım Sanırım Ali Baran dan önce ben sinirimi, öfkemi dizginlemeyi öğrenmeliyim. Bu yazıdan kendi payına böylesi bir çıkarım yaptım.

Peki yapmamamız gereken o 7 madde neymiş?

1. Saygı Göstermek
2. Sinirliyken Disiplin
3. Tutarsız Olmak
4. Çok Fazla Konuşmak
5. Negatif Olmak
6. Disiplinin Ceza İle Aynı Şey Olduğunu Düşünmek
7. Hiç Disipline Etmemek

Bir sonraki yazımda her maddeyi, ayrı ayrı değerlendireceğim kendi açımdan. Şimdi sıra sizde! Siz de bir özeleşteri yapın ama objektif olun :)

Sevgiler

Yorumlar

  1. Tutarsızlık en fenası.. Belki de en çok burada hata yapılıyor.. Tutarsızlık çocuğumuzun güvenini yitirmemize sebep olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sonraki yazımda bahsettiğim sebeplerden dolayı ben bazen tutarsız davranabiliyorum maalesef

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar