2 YAŞ SENDROMU: BEZ BAĞLAMA/MA SORUNU

Merhaba,

Bugün de yine #ikiyassendromu ile karşınızdayım. Çoğu şey düzene girdi, sadece öfkesini kontrol etmesini hala bilmiyor. Sanırım bunun için de daha küçük. Bugünki konumuz sendromla gelen bez bağlama/ma sorunu.


Önceden altını değiştirmemize izin verirdi. Kalkıp kaçmazdı ya da ağlamazdı. Şimdi ya kaçıyor ya da ağlamaktan çatlıyor hale geliyor.

Ama ben buna bir çözüm buldum ve onu sizinle paylaşmak istiyorum.

Ali Baran'a molfix bez kullanıyorum ilk doğduğu günden beri. Eee molfix'in en son eğlenceli reklamı da malumunuz :) Her çocuk gibi Ali Baran da şarkı ve reklamları seviyor. Bunu bilen bir anne olarak da bu reklamı kullanmaya karar verdim, baktım işe yarıyor :)

Altına yaptığı zaman hemen elime bezi alıyorum, Ali Baran gel molfix bağlayacağım altına anneciğim, diyorum ve hemen ardından reklam müziğini söylemeye başlıyorum. Bakıyorum ardımdan biri, mo mo mo moooo, diyerek geliyor :) Altını değiştirme işlemi bitene kadar birlikte gülerek şarkı söylüyoruz ve sorunsuz bir şekilde altı değiştirme işlemi bitiyor :)

Size de fikir olsun istedim. Reklamı bilmeyen yoktur ama ben yine de aşağıda paylaşacağım videoyu.


Sorunsuz bir sendrom dönemi geçirmeniz dileğiyle

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar