HARBIYE HEDIYE FUARI




Her sene yılbaşı öncesi düzenlenen hediye fuarına bu sene ben de gittim. Hiç umduğum gibi değildi açıkçası ama yine de eli boş geldim denemez : )

Hediyelik pek güzel bir şeyler yoktu, birkaç stant haricinde. O stantlardan da ayrıca bahsedeceğim. Belki sahipleriyle birer röportaj yapıp yayınlayabilirim bile daha sonradan : )

Fuarın bir katı hediyelik eşyalar için ayrılmıştı. Diğer katında ise yöresel yiyecekler vardı. Bol bol yedim ve ihtiyacım olan birkaç parça ürünü de alıp evin yolunu tuttum.




Bu havlular Manisa Buldan'dan. İşlemeler makine işi değil el işçiliği hepsi. Bu havlulardan 2 adet aldım. Birini anneme diğerini de kayınvalideme hediye ettim.

Kayınvalidem yeni bir eve taşındı güzel bir havlu istiyordu banyosu için. Ona güzel bir hediye oldu hem yılbaşı hem ev hediyesi olarak. İyi günlerde kullansın ikisi de.






Peki ya bu birbirinden güzel renklere sahip sabunlara ne demeli? İnanın görüntüleri kadar kokuları da muhteşemdi.

Fuara beraber gittiğim arkadaşım birkaç adet aldı bu güzelliklerden sevdiklerine yılbaşı hediyesi olarak vermek için.


Bu da su bazlı bir nemlendirici. Eşim işi gereği sürekli ayakta ve elleri suyun içinde olduğu için ayak ve elleri çok kuruyor ve çatlıyor. Bu kremi eşim için aldım. Çok da memnun kaldı. Elleri yumuş yumuş bu kremi kullandığından beri.

Nerden temin edebilirsiniz inanın bilmiyorum. Çünkü ne internet siteleri vardı ne de yanlarında kartvizitleri :( Belki internetten REN KREM olarak ararsanız bulabilirsiniz.



Çiftler için tasarlanmış olan her şeye bayılıyorum. Bu kahve fincanları muhteşem değil mi sizce de?




Bu ürünlerin hepsi de el oyması. Hatta stantta oyma işlemine devam ediyorlardı. Ama çalışırken çekemedim onları, çünkü stant kalabalıktı bir türlü fırsat bulamadım.



Bu ürünlerde özel tasarım ayraçlar. Üzerlerindeki çizimler firma sahibine ait ve çok az sayıda tasarlanmış. Diğer özel tasarımlarla ilgili detaylı bilgi almak ve ürünleri incelemek için iletişim bilgileri;
tel: 0536 888 91 45









Bu stanttaki tüm ürünler de el yapımı ve inanmayacaksınız hepsi taştan. Gördüğünüz her şey taştan yapılmıştır.

Fuardan aktaracaklarım bu kadar :)

Sevgilerimle

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
www.twitter.com/aylinimredemir
www.instagram.com/mavininguncesi
E mail:mavininguncesi.aylin@gmail.com


REKLAM

Popüler Yayınlar