2014’e Yapılacaklar Listesi Hazırlayarak Merhaba Demek


2014 yılının ilk günü ve doğumuma sadece 37 gün kaldı J İnanılmaz heyecanlı, mutlu olmakla birlikte bir o kadar da panikliyim aslında. Çünkü yapılacak/yapmak istediğim o kadar çok şey var ki... Ya yetişmezse?

 Aslında bazıları için çalışmalara başladım ama tamamen bitmedi hiçbir şey. Dolayısıyla da sanki ortada bir şey yokmuş gibi geliyor bana. Gerçi bu benim genel halim J Her şeyi hazırlarım ama son dakikaya kadar sanki hiçbir şey yokmuş gibi panik halinde dolanırım ortalıkta. Ta ki her şey bir araya gelip somut olarak görene kadar J

2014 yılına yapılacaklar listesi hazırlayarak başlamak istedim. Çünkü çok düzenli ve planlı biri değilimdir. 37 gün sonra anne olacağımı da hesaba katarsak artık ciddi bir düzenli/planlı yaşama ihtiyacım olacak J Onun için yeni yıla listeyle başladım ki belki bütün yıl böyle düzenli/planlı geçer, ne dersiniz? J

Neler yapmam gerektiğine gelince; ne siz sorun ne ben söyleyeyim J Listem öyle kabarık ki anlatamam. Hem bebek için hem kendim için bir sürü hazırlık yapmam lazım. Üstelik kendime daha fazla zaman ayırmam lazım, çünkü uzunca bir süre eve bağlı kalacağım J Gerçi sıkıntı yok razıyım ama olsun yine de yapmak istediğim ne varsa yapayım değil mi? J

Öncelikle bebeğimle ilgili olanları sizlerle paylaşmak istiyorum. Belki sizin hazırlıklarınıza da yardımcı olmuş olurum. Ki daha sonra herbirini daha detaylı anlatacağım merak etmeyin J

Öncelikle bebeğimin eksiklerini tamamlamam lazım. Kapı süsü, şeker sepeti, şekerler, kurabiyeler, bebeğin kıyafetlerinin yıkanıp ütülenip yerleştirilmesi, yatağın hazırlanması vs. vs. J

Hastane çantası gözden geçirilecek. Kendime daha istediğim gibi bir loğusa tacı bulamadım bu can sıkıcı. Aslında loğusa tacı takmak istemiyorum, ama takmasam da neden takmadım diyeceğim biliyorum. Onun için hazır olsun, yanımda dursun. Takıp takmamaya sonra karar veririm J Loğusa şerbeti için bardak hazırlayacağım. Bardak mı hazırlayacaksın? Diyenler için EVET J şerbeti ikram edeceğim bardakları süsleyeceğim.

Kendi eksiklerim için alışveriş yapmam lazım. Ayrıca kuaför faslımız var doğuma yakın J Bir saç bakımını hak ettim bence J Saçlarımın halini görseniz korkarsınız emin olun J Belki ilerleyen günlerde sizinle hastane çantasına neler koyduğumu da paylaşabilirim. Kendi tecrübelerimle sizin tecrübelerinizi birleştirip eksiksiz bir şekilde doğuma gitmek isterim açıkçası. Ayrıca benim gibi tecrübesizler için de fikir olur bu liste ;)

Yarım kalan puzzle lar var, onlar tamamlanıp sahiplerine teslim edilecek.

Blog için yapılacak çok şey var. Liste bir türlü bitmiyor J Bir yandan yenilerini eklerken bir yandan da listeyi eritmeye çalışıyorum ama pek işe yaramıyor sanırım J

Ev derlenip toplanıp misafirlere hazır hale getirilecek J

Misafirler için ikramlıklar hazırlanacak. Yaprak sarması, sigara böreği gibi dondurucuya konulabilecek tarzda şeyler hazırlamam lazım. Kendimi ve yanımda kalacakları strese sokmak istemiyorum açıkçası. Zaten yeterince yorgun olacağız hepimiz ;) J

Bu arada ikramlıklar için önerisi olanlar varsa önerilere açığım. Ama unutmayın şimdiden hazırlanıp dondurucuya konulacak cinsten olmalı önerileriniz. Ziraa misafirlerimi bayat ve lezzetsiz şeylerle ağırlamak istemem J

Yazıyı yazmaya başladığımda aklımda o kadar çok şey vardı ki sanki bir şeyler eksik kaldı gibi geliyor. Hatırladıkça ek yaparım artık J

Ben ufaktan hazırlıklara başlayayım bence, yapacak çok iş var çünkü J

Herkese sevgiler

2014 Hepimiz için güzel bir yıl olsun

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar