PROSENİN PULLANMA KARŞITI SAÇ BAKIM ŞAMPUANI

Anti-Flaking Scalp Hair Care Shampoo 

Herbal Therapy

     Herkese merhabalar, bugün sizlere uzun bir süredir kullandığım Prosenin Pullanma Karşıtı Şampuan ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım. 

     Bu şampuan ile sevgili Şerife sayesinde tanıştım. Aralık 2019 da Etkinlik İstanbulda olarak düzenlediğimiz yılbaşı etkinliğinde Prosenin etkinlik sponsorlarımızdan biriydi. Ben saç diplerimdeki pullanma progleminden kaynaklı olarak bu şampuanı seçmiştim. Aralık ayından beri düzenli olarak kullanıyorum. Şimdi sizlerle de kısaca bu ürün hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.



     Neden Pullanma Karşıtı Şampuanı Seçtim

     Öncelikle neden bu şampuanı kullanmak istediğimi kısaca anlatmak istiyorum. Benim uzun yıllardır çözüm bulunamayan bir egzamam var. İlk ortaya çıktığında tüm vucudumda oluşmuştu ama zamanla hepsi düzeldi. Şu an sadece burun kenarlarımdan yanaklarıma doğru ufak bir alanda ve saç diplerimde devam ediyor. Eskisi kadar sık çıkmamakla beraber, özellikle mevsim geçişlerinde kaşıntılar ve pullanmalar artış gösteriyor.

     İlk önce çok fazla ve acı bir şekilde kaşıntı başlıyor. Beraberinde de inanılmaz bir ateş basıyor. Kaşınan kısımlar kızarmaya başlıyor. Kaşıntı geçince de kızarıklığa pullanma ekleniyor. Balık pulu gibi olup dökülüyor saç diplerim de yüzümdeki hassas bölge de. Hiçbir ilaç, hiçbir krem işe yaramadı. İçtiğim suyun miktarını dahi değiştirdim ama yine çözüm bulamadım. Bu sebeple bir de bu şampuanı denemek istedim. Peki işe yaradı mı? Şimdi de o kısma gelelim.

Prosenin Pullanma Karşıtı Şampuanın İşlevi

     İçerdiği bitkisel ekstratlar sayesinde yağlı ya da kuru kepek gibi pullanmaların, kabuklanmaların, kızarıklıkların ve kaşıntıların oluştuğu saç tiplerinde, saç derisini onarmaya yardımcı olur. Haftada 3 gün kullanıma uygundur. Saç derinizdeki problemin düzelmesi halinde kullanımı bırakmanız gerekmektedir. Kulanımı bıraktıktan sonra probleminiz tekrarlar ise; ara verdiğiniz pullanma karşıtı şampuanı gün aşırı kullanmaya tekrar başlayabilirsiniz.

Nasıl Kullandım ve Nasıl Bir Sonuç Aldım

  •  Haftada 3 gün kullanımına uygun bir şekilde kullandım. Böyle bir sınırlama geldiyse demek ki fazlası farklı problemlere yol açacaktır. O yüzden lütfen siz de kullanırsanız bu uyarılara uyarak kullanın.
  • Saç diplerim aşırı yağlanırdı. Sabah yıkasam akşam yine yağlanıyordu. Bu da kirli bir görüntü oluşturduğu için saçlarımı sürekli yıkama ihtiyacı duyuyordum. Bu şampuanı kullandıktan sonra, yağ dengesinin sağlandığını gördüm. Bazen günde 2 kere yıkadığım saçlarımı artık 2 gün yıkamasam yağlanmıyor. 
  • Yağlanma nedeniyle saçlarımı çok sık yıkadığım için saçlarımın uzun kısımları da kurumaya, tiftik gibi olmaya başlamıştı. Kuruduğu için de koparak dökülüyordu. Şu an uzun kısımlarındaki problemim de ortadan kalktı. Nem dengesi sağlanan saçımın uzama hızının da arttığını düşünüyorum.
  • İçerisinde bitkisel katran olduğu için kokusu biraz kötü. İlk kullandığınız zaman kokusu sizi rahatsız edebilir ama merak etmeyin saçınızı duruladıktan sonra o şekilde bir koku kalmıyor üzerinizde. Zaten birkaç yıkamadan sonra da alışıyorsunuz o kokuya.

     Ben genel olarak Prosenin Pullanma Karşıtı Şampuandan memnun kaldım. Benim gibi aynı sorunu yaşıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. Kim bilir siz de benim gibi neler neler denemişsinizdir bu sorunu ortadan kaldırmak için. Bu şampuan da o şansı hak ediyor diye düşünüyorum. 

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar