Online İç Mimari Tasarım ve Danışmanlık Hizmeti

Merhabalar, bugün sizlere almış olduğum bir hizmetten bahsetmek istiyorum. Online iç mimari tasarım ve danışmanlık hizmeti. 

Daha önce böyle bir hizmet duyan ya da kullanan var mı aranızda? Ben ilk defa duydum ve işime de inanılmaz yaradı. Artık hepinizin bildiği üzere, 3+1 evden 1+1 eve geçince yerleşmek çok büyük sıkıntı oldu. Eşyalar büyük eve göre ama ev küçük. Ev küçük ama içinde yaşayan kişi sayısı(4) çok vs. vs...



Uzun süredir mimari destek almak istiyordum, ancak tahmin edeceğiniz üzere fiyatlar fazlaca uçuk. Bütçemin çok çok üzerinde fiyatlar ile karşılaşınca hep vazgeçiyordum. Ama bu sefer öyle olmadı. Çünkü hizmeti online aldım. Yani ben hiçbir yere gitmedim, kimse de bana gelmedi. Evimde kırma dökme vs işleri olmadı. Peki nasıl oldu bu çalışma?

Online İç Mimari Tasarım ve Danışmanlık Hizmeti Nedir?

Ben bu hizmeti Decorbox Interiors firmasından aldım. Bu firma ADT Mimarlık tarafından kurulmuş, online iç mimari tasarım ve danışmanlık hizmeti vermektedir. 

Bu firmayı neden tercih ettim?

Öncelikle kış günü iki çocukla evin içinde kırma dökme olmadan, benim zevkime ve ihtiyaçlarıma göre tasarım yapıyor olmaları en önemli tercih sebebimdi. İkincisi ise online hizmetin maddi olarak daha uygun olmasıydı. İyi tasarlanmış ortamlarda yaşamak herkesin hakkı. Ekonomik bir tasarım hizmeti sunmalarının yanı sıra, hızlı ve pratikler. Yaptıkları alışveriş listeleri sayesinde, alışveriş sırasında kafa karışıklığı yaşamanıza ve böylece ihtiyacını ve tarzınız olmayan şeyler almanıza engel olmuş oluyorlar.

Decorbox Nasıl Çalışır?




Öncelikle ihtiyacınız doğrultusunda bir tasarım paketi seçiyorsunuz. Daha sonra seçtiğiniz paketteki soruları yanıtlıyorsunuz. Bu soruları yanıtlayarak; mimarların sizin tarzınızı ve ihtiyaçlarınızı daha iyi anlamalarına yardımcı oluyorsunuz.







Tasarım yapılmasını istediğiniz oda/alan/mekan ait ölçü, fotoğraf ve ihtiyaçlarınızı yazıyorsunuz. Değiştirmek istediğiniz eşyalar var mı ya da o alanı kimler kullanacak ve o kişilerin ihtiyaçları neler gibi bilgileri veriyorsunuz. Verdiğiniz bilgiler doğrultusunda mimari yerleşim planı ve detaylar hazırlanıyor.




Hangi markalardan alışveriş yapmayı seviyorsunuz, hangi tarzı beğeniyorsunuz onların da bilgisini verdikten sonra, bütçenizi belirliyorsunuz. Sizin için tasarım yaptıktan sonra hangi eşyayı nereden kaç paraya alabileceğiniz konusunu da ekstra çalışıyorlar ve size detaylı bir ihtiyaç listesi hazırlıyorlar.





Tüm hazırlıklar bittikten sonra detaylı raporu size gönderiyorlar. Sizin yapmanız gereken tek şey, alışveriş listenizdekileri alıp mimari plana göre yerleştirmek.



Ben benim için hazırlanan planı ve eşyaları beğendim ama yine de birkaç değişiklik yapacağım gibi, koltuk rengini değiştirmek gibi. Çünkü iki küçük çocukla çok açık renkleri kullanmak pek mümkün olmuyor. Koyu renkler de bile şu an sıkıntı yaşıyorum çünkü.


Benim için seçilen eşyalar ve renkler

















Ben aldığım bu hizmetten çok memnun kaldım. Eğer sizin de benim gibi iç mimari bir çalışmaya ihtiyacınız var ama bütçenizden dolayı hep geri duruyorsanız, durmayın. Online İç Mimari Tasarım ve Danışmanlık Hizmeti veren bu firmayı bir inceleyin, aldığınız hizmetten memnun kalacaksınız.

Sevgiler

Yorumlar

  1. teşekkürler tam ihtiyacım olan şey bu ... hemen siteye ışınlanıyorum. bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım , bende beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem ekonomik hem hızlı bir hizmet. Tek yapmanız gereken alışveriş listesindekileri alıp yerleştirmek

      Sil
  2. Ne hoş bir uygulama ve çalışma. Teşekkürler bu bilgiler için 🤗

    YanıtlaSil
  3. Harik birşey çok beğendim.

    YanıtlaSil
  4. Çok faydalı bir içereik.Kullanıcıya buyuk kolaylık sağlıyor.Başarılar...

    YanıtlaSil
  5. Aaa süpermiş bu online iç mimarlık uygulaması
    Su an icin ihtiyacım yok ama hiç olmayacak anlamına gelmez
    Biz bayanlar severiz değişiklikleri
    Teşekkür ediyorum çok güzel oldu bu yazı benim için

    YanıtlaSil
  6. İlk defa böyle bir hizmet verildiğini öğrendim sizden. Yaşam sürekli hızlanıyor ve dijitalleşiyor. İşi iç mimariye dek vardıracaklarını tahmin etmezdim. Hiç sorunsuzca taşınıp tam istediğiniz gibi yerleşebilmeniz şahane bir şey. Firmayı da telefonuma kaydettim; ne olur ne olmaz lazım olur diye. Güzel günlerde ailece güle güle oturun. Paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Uygun fiyata büyük değişiklikler yapabilmek için büyük fırsat. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. Çok ilginç ve faydalı bir yazı olmuş. Bana da böyle bir yardım lazım

    YanıtlaSil
  9. Çok sanatsal bi içerik olmus teskkurler

    YanıtlaSil
  10. Paylaşımınız için teşekkür ederim. Aradığım bir site yeni taşınacağız iyi denk geldi.

    YanıtlaSil
  11. Bu hizmeti ilk defa duydum.Belki ilerleyen günlerde benim de ihtiyacım olabilir :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar