Görsel Dikkat Seti

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba,

Dönüşüm faydalı bir şey ile olsun istedim ve çocuklarım için aldığım bir setten bahsetmek istedim sizlere. Kontrol Yayıncılık Görsel Dikkat Seti bugünkü yazımın konusu.

Gelişmiş ülkelerin eğitim sisteminde kullandığı, etkin öğrenmeyi destekleyen bir set. Bu set ile ilgili detaylı bir video da çektim. Onu da yazının sonunda ekleyeceğim.





Ben 2-4 yaş için olan seti aldım. Çünkü büyük oğlum 4 yaşında şu an, küçük oğlum da 1.5 yaşında. Dolayısıyla ikisi de rahatlıkla kullanabilsin istedim. Setin içinde 10 adet dergi ve eşleştirme taşları bulunmakta. Dergiler kolaydan zora doğru sıralanıyor. Basım ve renk kaliteleri de gayet güzel, insanı yormuyor. Aksine renkler o kadar canlı duruyor ki daha hevesleniyor çocuklar. En azından bizimkilerde öyle oldu.

Ürünün detayını youtube videomdan izleyebilirsiniz. Videoyu izledikten sonra kanalıma abone olmayı unutmazsanız sevinirim.




Bu arada bir de sizler için %15 indirim aldım firmadan. Eğer siz de sitedeki setlerden herhangi birini satın almak isterseniz indirim kodunuz: mavininguncesi

Aldığınıza pişman olmayacağınız eğitici bir set. %15 indirim fırsatını kaçırmadan keyifle eğlenerek öğrensin kuzular.

Sevgiler

Yorumlar

  1. Çok güzel bir set almışsınız çocuklarınız icin iyi bir seçim
    Bende küçük oğluma kullandım bu setten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok memnun kaldım. Hem eğleniyoruz hem de dikkat geliştiriyoruz

      Sil
  2. Çocuklarının gelişiminde bu tarz setler çok yararlı oluyor. Çocukların el becerilerinin ve zihinsel gelişimlerine yardımcı oluyor. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bizim zamanımızda yoktu.Şimdi ki çocuklar çok şanslı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsa bile bilinmiyordu. Şimdiki ebeveynler araştırıp buluyor böyle güzel şeyleri

      Sil
  4. Merhaba. Ben de dert anası olarak sizi ziyarete geldim.:) Arada bazı sorular geliyor okuyuculardan çocuklar hakkında. Bu tür ürünler aklımızda olsun. İhtiyacı olanlara tavsiyede bulunuruz. Çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için. Siz de güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. Çocuklar içim çok faydalı bu tarz ürünler

    YanıtlaSil
  6. Çocuklar için harika bir set. Çok faydası olacağı kesin..Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  7. Yazınızı çok beğendik biz de kendi öğrencilerimize kullanmak için sabırsızlanıyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Çocuklar için bu tarz şeyler iyi oluyor gerçekten 🤗 3üz kuzenlerime benzer şeyler çok almıştık😊

    YanıtlaSil
  9. Harika bir set bu isitsel gelisimini de okumustum bir arkadaasımızın blogunda tesekkürler ve sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. benim sıpalar kocaman oldu :))

    YanıtlaSil
  11. Buna benzer setler çok faydalı oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  12. Çocuklar için gerçekten faydalı bir set olmuş. %15 indirim de ayrıca güzel olmuş. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  13. Çok faydalı bir etkinlik. Teşekkürler değerli paylaşım için.

    YanıtlaSil
  14. benim oğlum da 28 aylık. yavaş yavaş süre uzasa da dikkatini bir noktada toplamak hala çok güç. özellikle inceleyeceğim:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar