İstanbul Kelebek Çiftliği

Merhabalar,

Bugün sizlere geçtiğimiz günlerde, İstanbul'da ailece gittiğimiz yer olan İstanbul Kelebek Çiftliğinden bahsedeceğim biraz. Kelebek Çiftliği, Beykoz Zerzevatçıköy'de Acarkent'in hemen bitişiğinde bulunmakta. Haftanın her günü 10:00-18:00 saatleri arasında ziyaret edebilirsiniz. Bilet fiyatları; yetişkin 25TL, çocuk(3-14yaş) 22,50TL.



Çiftliğe ilk girdiğinizde, önce birkaç dakika bekliyorsunuz. Çünkü 10-15 dakikalık bir film izletiyorlar önce. Sizden önce mutlaka bu filmi izleyen bir grup oluyor. Dolayısıyla da beklemeniz gerekiyor. Film bittikten sonra, rehber eşliğinde serayı geziyorsunuz. Gitmeden önce internet sitelerini incelerseniz, beklentiniz çok yüksek olacaktır. Hayal kırıklığı yaşamak istemiyorsanız, internet sitesini incelemeden gidin derim.



Ben kişi başı 25TL yi fazla buldum, çünkü karşılığını alamadım. Sera çok küçüktü ve içerisinde hep aynı tür kelebekler vardı. Ama internet sitelerinde o şekilde anlatılmıyordu çiftlik. Onun için ben biraz hayal kırıklığına uğradım.



Çiftliğin içerisinde çocukların istedikleri gibi koşup oynayabilecekleri büyük bir bahçe bulunmakta. Aynı zamanda bu bahçede bir park ve kafe var. Çocuklarınız parkta oynarken, siz de dilerseniz kafede oturup bir şeyler içebilirsiniz. 

Mutlaka gitmelisiniz diyemeyeceğim ama İstanbul'da nereye gitsek diye düşünüyorsanız, yine de bir uğrayabilirsiniz. Belki bizim gibi oradan çıktıktan sonra, Beykoz Korusunda piknik yaparsınız. Biz çiftlikten çıktıktan sonra koruya gidip çocuklarla piknik yaptık ve bu daha keyifliydi kesinlikle.

Çocuklarla imkanlarımız el verdiğince gezmeye, görmeye çalışıyoruz. Deneyimleyerek öğrenmeleri için bir yola çıktık. Gezip görerek öğrenmeleri, ezber yapmalarından milyonlarca kat daha iyi diye düşünüyoruz. O yüzden çocuklarla birlikte her fırsatta yollardayız. Gezilerimizi sosyal medyadan #ikiçocukbirana #ikiçocukbiranageziyoruz #demirailesigezmede etiketleriyle takip edebilirsiniz.

Sevgiler

Yorumlar

  1. teşekkürler
    http://izmirbaskiliposet.com

    YanıtlaSil
  2. Aaa İstanbul'da böyle bir yer olduğunu bilmiyordum en yakın zamanda ziyarete gideceğim :) teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok beklenti içine girmeyin ama yine de gidilebilir bir yer. Bahçesini ben çok beğendim

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar