Korkma! İyi Bir Annesin

Elimde okunmayı bekleyen o kadar çok kitap var ki... Kimisi yarım kalmış kimisine hiç başlanmamış daha. İstiyorum ki Doğum iZnim bitip işe dönmeden önce hepsini okuyup bitireyim. O yüzden sarıldım yine kitaplara ve ilkini bitirdim bugün.




Her ne kadar insan ikinci çocukta daha tecrübeli olsa da; sonuçta ikisi de bambaşka bireyler. Bazen #ebeveynlik ile ilgili kitaplardan sıkıldığımı düşünsem de, her gün yeni şeyler öğreniyorum. Her zaman birebir uygulayamıyor olabilirim ama kendi aile dinamiğimize göre uyarlayarak uygulamak bence en doğrusu.
Bu kitabı ben ilk kez anne-baba olanlar için kesinlikle tavsiye ediyorum. İnsan bazı şeyleri yaşarken, sadece kendisi yaşıyor zannederek çok yıpranıyor ve yıpratıyor. Böyle durumlarda başkalarının da benzer şeyler yaşadığını bilmek, her zaman herkese iyi geliyor diye düşünüyorum. O yüzden okuyun diyorum. Kitabın adına bakmayın sevgili babalar, siz de okuyun.

Yorumlar

  1. büyük blog takip etkinliğinden geldim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iade i ziyarete geldim. Takibe aldım sizi. :) Ben de çok kitap okuyamıyorum bu kitabınızı yeni anne olacaklara tavsiye edeceğim. Tavsiye için teşekkürler. Bebeğinizi de Allah sağlıklı, uzun ömürlü etsin. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz.

      İyi dilekleriniz için teşekkür ederim.

      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar