Yemek Yemeyen Çocuk

Yemekle problemi olan tek çocuk benim oğlum değil biliyorum, ama bütün gün ağzına sudan başka bir şey sürmeyince epeyi geriliyorum.

Aslında yemek seçmez, ne olsa yer. O konuda sıkıntı yok. Ama işte yemesi çok zor :) Bir süre sevdiği şeyleri yapayım dedim olmadı, yemedi yine. yemek saatlerini güncelledik ve sürekli birlikte sofraya oturuyoruz. Ona ne verirsem kendi tabağıma da onu koyuyorum. Yine olmadı. Çok şükür sağlığı ile
Not: Fotoğraf internetten alıntıdır.
ilgili bir problemi yok ama iki senedir hiç kilo almıyor. Kilo iyi bir şey değil, kilolu olsun da istemiyorum ama bu bir gelişim geriliği midir?

Doktorlar kilosu normal diyor ama işte annelik. Yani ondan sonra doğanlar bile daha kilolu ve daha uzun. Bizimkinin ne boyu uzuyor ne kilosu artıyor. Haftaya bir aksilik olmazsa kan tahlili yaptıracağım. Eğer tahlilde her şey normal çıkarsa dert etmekten vazgeçeceğim.


İnşallah tahlliller normal çıkar da ben pimpirikli anne olarak kenarda dururum :) Bilmiyorum bebekte tamam ıslak bez ve kaka durumundan anlıyoruz doyup doymadığını da, bu büyüklerde nasıl çözeceğiz bu işi?

Ben bu konuyla ilgili birkaç kitap aldım, okuyacağım. Tarifler falan da var içlerinde, onları da uygulamayı düşünüyorum. Bakalım ne kadar işe yarayacak hep birlikte deneyip göreceğiz. Belki kitaplarla ilgili bir #vlog çeker paylaşırım, bilemiyorum henüz. Ama şuraya listeyi bırakayım, belki içinizde okuyanlar vardır. Okuyan varsa içinizde düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Yemek yedirmek için tüm önerilere de açığım bu arada.

Yemek yeme sorunuyla ilgili okuyacaklarım

  1. O tabak bitecek mi?
  2. Esra ile BLW tarifleri
  3. Çocuğunu Doğru Besle
  4. Çocuğum Yemek Seçiyor
Sevgiler

Yorumlar

  1. Bütün annelerin derdidir çocuğun yemek yememesi ve seçmesi. En güzeli fazla üstüne düşmemek, ilgi toplamak için yapılan bir davranış. Çocuklar ilgiyi nasıl üzerlerine çekeceğini çok iyi biliyorlar ve duygu sömürüsünü çok güzel kullanıyorlar.
    Eminim bir şey çıkmayacaktır tahlillerde de. Kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yediği halde yemiyor diyenlerden değilim emin olun Halil bey. Ben de tahlillerde bir şey çıkacağını düşünmüyorum ama insan 1 gram da olsa almaz mı bunca zaman?

      Sil
  2. Benim oğlumda yemiyor ve çok seçiyor ne yapacağım ben de bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür seçmiyor ama maalesef yemiyor. Uzman desteği alacağım bu konuda.

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar