Bu 1 Ayda Neler Oldu?

Geçen yazımda bahsetmiştim Eren Mert'in 1 aylık olduğundan. Şimdi ise bu 1 ay içerisinde neler yaşadık, bu 1 ayda neler oldu onlardan biraz bahsedeceğim.



Eren Mert 03.07.2017 tarihinde 3520kg 50cm olarak doğdu. Hastaneden çıktığımız zaman ise kilo kaybetmişti, 3200kg olarak eve geldik. Doktorlar göbeği düşene kadar yıkamayın dediler ve biz de öyle yaptık. Doğumun 4.gününde göbeği düştü. Ancak başka bir sürece girdik bu sefer, beni biraz telaşlandıran. Detaylarını kimseye anlatmadım paniklemesinler diye. Olan şu; göbeğindeki kanama kesilmedi. Bununla ilgili daha sonra başka bir yazı daha yazacağım, o yüzden çok detaya girmiyorum. Neyse çok şükür bu kanamayı da atlattık.

İlk 15 gün hiç kilo almadı. Mama takviyesi yapmak istediler ama ben istemedim. En azından biraz emzirmeyi denemeliydim ve bir ayını doldurmalıydı. (Mamaya karşı değilim, ilk çocuğum sütüm olmadığı için mama ile beslendi. Anne için ne kadar zor, çocuk için de ne kadar yapay ve aslında sağlıksız bir durum olduğunu bizzat yaşayarak gördüğüm için ilk önce mama vermeyi kabul etmedim.)

3 Ağustos'ta aylık kontrole gittik. Çok şükür kilo alımı normale dönmüş. O yüzden mamaya geçmemize gerek kalmadı. Detaylı konuşma sonrası sadece akşamları bir kere olmak üzere mama vermem söylendi. Çünkü gece sabaha kadar hiç durmuyor, sürekli emiyor ama buna rağmen ağlaması kesilmiyor. Sonra da sabahları uykusunu alamadığı için iyice huysuz oluyor. 4-5 gündür halimiz çok kötü bu yüzden.

-Kafasını hafiften dik tutmaya başladı.
-Etrafına bakıyor ve artık yavaş yavaş bizleri seçiyor.
-Gülmeleri başladı.
-O'nunla konuştuğumuz zaman bizi dinlediğini belli edecek sesler çıkarıyor.
-Ellerini tabiki daha kontrol edemiyor ama ilk başlara göre daha kordineli :)
-Tuttuğunı bırakmıyor. Öyle ki kendi saçını bile çekiyor, çığlık çığlığa ağlıyor ama yine de bırakmıyor :) Onu da öğrenecek elbette :)

Ufaktan Eren Mert ile oynamalara da başladım. Neler yapıyoruzu da ayrıca yazacağım.

Bu ay bizden haberler bu kadar :)

Sevgiler

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar