18 Temmuz 2017

2 Çocuklu Hayatın 16. Gününden Bildiriyorum

Yazmak istediğim çok şey var, yazılar aklımda taslak olmuş durumda ama bir türlü fırsat bulup da yazamıyorum. Şu an 2 Çocuklu Hayatın 16. Gününden Bildiriyorum; burda hiçbir şey eskisi gibi değil :)



Zaten hiçbir şeyin eskisi gibi olmasını da beklemiyordum. Ama bu kadar da zor olacağını düşünmemiştim. Gerçi hepsi benim b.. yemem :) Yalnız kalmak istiyorum diye annemi gönderiyorum sürekli. Iyi mi yapıyorum kötü mü bilmiyorum.

Her şey ile kendim ilgileniyor olmam aslında güzel ama epeyi yoruluyorum.

Bakalım ilerleyen günlerde beni neler bekliyor. Yaşayıp göreceğiz.

2 Yorum:

saat: 18 Temmuz 2017 13:53 , Blogger Profösör dedi ki...

Zamanla içselleştirir ve alışırsınız.

 
saat: 20 Temmuz 2017 23:03 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Hepimizin Biraz zamana ihtiyacı var sadece. Sonrası kolay

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa