Değişime Mutfaktan Başlayın

Daha önceki yazılarımda kısa kısa bahsetmiştim kayınvalidemin geçirdiği rahatsızlıktan. İşte tam da bu yüzden artık evde her şey yavaş yavaş değişiyor. Aslında ben bu değişime çok önceden hazırdım ama birlik oturunca bazı şeyleri uygulamak pek de kolay olmuyor. Ben daha sağlıklı bir yaşam için değişime mutfaktan başladım. Size tavsiyem siz de aynısını yapın ve değişime mutfaktan başlayın

Sirke-Karbonat-Limontuzu
Ben değişime mutfaktan başladım. Çünkü bizi en çok hasta eden yediğimiz içtiğimiz şeyler ve onları pişirdiğimiz, sergilediğimiz tabak çanak. İlk olarak bulaşık makinesi deterjanı almaktan vazgeçtim. Yukarıda gördüğünüz muhteşem üçlü benim artık vazgeçilmezlerim arasında. Sirke-Karbonat-Limontuzu ile bulaşıklarımı yıkıyorum artık. Ne bir koku var ne lekeli çıkan bulaşıklar ne de zararlı kimyasallar.

Sirkeyi zaten evin hemen hemen her yerinde temizlik malzemesi olarak kullanıyorum. Şimdi artık bulaşık makinesinde de kurtarıcım oldu. Parlatıcı gözüne sirke koyuyorum, deterjan gözüne de 1-2 tatlı kaşığı karbonat ve 1-2 tatlı kaşığı da limontuzu koyuyorum, bulaşıklarım parıl parıl çıkıyor makineden.

Evet her şeyi kendim yapmam mümkün değil biliyorum ama neden yapabildiklerimi yapmayayım? 

Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar