Bahçeyi Evinize Taşıyın

mutlubi.com ile bahçeyi evinize taşıyın. Şehir yaşantısında bağdan bahçeden yeşilden çok uzaktayız. Çok şanslıyız, mutlubi.com bahçeyi evimize taşıyor.

Tüm özel günlerin de vazgeçilmezi değil mi çiçekler?

Tüm bunlardan neden mi bahsediyorum? Tabii ki kendim için 😃 Temmuz başında doğum yapacağım ya hani, belki aranızda bana bu harikalardan hediye etmek isteyen olur.




Bana hediye almayı düşünenler için benim de bir sürprizim var :) 2017 yılı sonuna kadar geçerli %15 indiriminiz mevcut mutlubi.com sitesinde. İndirim kodunuz ise: mavininguncesi

Sevgiler

Yorumlar

  1. Farklı, bakımı da kolay görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Evet kolay. Az su Az güneş istiyor. Güneşte yaprakları yanıyormuş çünkü

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar