Ah Su Büyükler

Ah şu büyükler! Onlarla da olmuyor onlarsız da olmuyor. Allah başımızdan eksik etmesin ama bazen fazla olmuyorlar mı sizce de?



Mesela ben bile çocuğumu istemiyorsa öpmüyorken, dedesi 'öptürmezsen küserim, giderim, başkasının dedesi olurum' vs gibi söylemlerde bulunuyor. Anlatsan anlamıyor, kızsan kızamıyorsun... Eee napcaz?

Bir diğeri 'eve niye götürüyorsun kalsın burda, zaten vekaletini üstüme alacağım' gibi gereksiz beyanlarda bulunuyor. 'Neden annesi mi yok babası mı?' dediğin zaman da 'O nasıl laf' diye bana çıkışıyorlar. Eee seninki laf da benimki niye değil?

Yakın olmaktan mutluyum aslında, bir de şu gereksiz tavırlar olmasa daha da güzel olacak. Bir türlü engelleyemiyorum. Anlattım olmadı, kavga ettim olmadı, gidip görmedim çocuğumu göstermedim yine olmadı. Çare bulamadım ne yaptıysam.

Sizler nasıl mesafeyi koruyorsunuz bana da bir deyiverin hele.

Sevgiler

Yorumlar

  1. Net oluyorum iki tarafa da. Asla cocugumun egitimini ve ya bakimini kimseye birakmiyorum. Ve cocugumu oyle bir aşılıyorum ki her sey yolunda.

    YanıtlaSil
  2. Çocuk beni dinliyor da sorun büyüklerde :) Büyüklerin çocukluğuna inmek lazım sanırım :D

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar