Tecrübeli Anne

Derlerdi de inanmazdým, ikinci çocukta her şey daha kolay, diye. Tecrübeli anne olmak güzel şeymiş. Sessiz, sakin, telaşsız ilerliyor her şey  çok şükür.



Hamileliğimin 9. Haftasına girdim bu hafta. Hayatımızda henüz bir değişiklik yok, çalışmaya devam ediyorum. Ali Baran'a kardeşi olacağını söyledik. Sağ olsun gördüğü herkese kardeşi olacağını söylüyor :)

Ali Baran'a hamile olduğum ilk zamanları hatırlıyorum, ufak tefek şeyler almaya başlamıştım bile. Hediyeler de gelmeye başlamıştı. Bunda öyle olmadı. Tecrübeli anne olmak böyle bir şey anlaşılan.


Aslında hiçbir şey almadım diyemem, yine dayanamayıp aldım aslında.
Doğum sonrası vücudumun toparlanıp şekil alması için destek ürünlere ihtiyacım olacaktı. Ben de bunun için dermokozmetika sitesinden, çok uygun fiyata bulduğum, Mustela vücut toparlanmasını destekleyici jeli aldım. Çocuklar için de birçok ürünü var bu markanın. Ali Baran da hiç kullanmadım ama kendime ürün alınca şampuan, vücut losyonu gibi ufak boy birkaç ürün aldım denemek için. Ali Baran da kullanmaya başlayacağım ürünleri.

Bu siteden yaptığım alışverişten memnun kaldım. Aldığım ürünlerin yanında da bir sürü deneme boy ürün göndermişlerdi. Siparişi geçen hafta cuma verdim, kargo pazartesi ürünleri bana getirdi. Yani demem o ki kargo da hızlıydı.

Sitede anne çocuk kategorisi dışında da dermokozmetik kategoriler var. Siz de kendi ihtiyacınıza uygun ürünler bulabilirsiniz bu sitede. Üstelik günlerce kargo bekleme derdi de yok. Ben yaptığım alışverişten memnun kaldım, sizlere de tavsiye ederim bu siteyi.

Yorumlar

  1. İlk çocuk acemiliğe,2.çocuk tecrübeye geliyor...Bu da tecrübeyle sabit....Sizi + ekledim.Ben de http://yesimlehertelden.blogspot.com.tr/ sayfama beklerim.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, en kısa sürede ben de ziyaret edeceğim.
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar