30 Yaşıma 2 Kala

30 yaşıma 2 kala, yapılacaklar listem kabardı da kabardı. Ömür dediğin sayılı gün, o da gelip geçiyor... İnsan yapmak istediği her şeyi yapmalı bence, kim ne der diye düşünmeden. Çünkü her şey gerçekten yaşında güzel. Her yaşın da ayrı bir güzelliği var.

Bu yaşıma kadar keşke yapmasaydım dediğim az şey oldu, bu konuda şanslıyım. Ama " İyi ki yapmışım" larım da az.Hep ertelemişim her şeyi, onu fark ettim. Diyorum ki; daha nereye kadar erteleyebilirim ya da neden erteleyeyim?

NELER YAPMAK İSTİYORUM

  1. Öncelikle 30 yaşına gelmeden ideal kiloma erişmek istiyorum. Çünkü ikinci kere anne olmayı düşlüyorum (Allah kısmet ederse)
  2. Evlat edinmek istiyorum. Bir kuzuya anne, arkadaş, dost olmak istiyorum.
  3. Hala ehliyetim yok, bir an önce ehliyet almak istiyorum.
  4. En az bir yabancı ülke görmek istiyorum 30 yaşıma kadar. Belki bu ekonomik olarak önümüzdeki 3.5-4 sene mümkün olmayabilir ama en azından pasaport çıkartmalıyım.
  5. Jumping, tüplü dalış, yamaç paraşütü vb. sporlar yapmak istiyorum.
  6. Bir yazlık ve ufak bir yat almak istiyorum.
  7. Seyahat gemileriyle tura katılmak istiyorum.
  8. Karadeniz ve Güney Doğu turu yapmak istiyorum.
  9. Nemrut'un tepesinde güneşin doğuşunu izlemek, Avanos'ta gün batımına karşı şarap içmek, Kapadokya'da balona binmek istiyorum.
  10. Bu yaşıma kadar hiç hayvanat bahçesine gitmedim. Hayvanat bahçesine de karşıyım ama bu var olduğu gerçeğini değiştirmez. Ayrıca çocuklarıma tüm hayvanları bir arada sadece orada gösterebileceğim için bir hayvanat bahçesine gitmek istiyorum.
  11. Evimin bir bölümünü kütüphane yapmak istiyorum, sadece kitaplarla dolu bir alan. Ve kısmet olursa ölmeden önce kendi adımda bir kütüphane açmak istiyorum.
  12. Ata binmeyi öğrenmek,
  13. Paintball oynamak,
  14. Saçlarımı sıfıra vurdurmak...

Yapmak istediğim daha çok şey va aslında ama şimdilik bu kadar yeter. Yoksa bu liste böyle uzaaaaarrr gider.

Dilerim Allah içimizden geçenleri yapabileceğimiz bir ömür nasip eder hepimize...

Sevgiler

Yorumlar

  1. 14.maddeye takıldımmmm sıfıra vurdurmakmııı :) yakınmış doğum günlerimiz balık burclarına anında kanım kaynar severim çokk ;) dilerim gönlünden geçen herşeyi gercekleştirirsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30'a 2 kala derken 2 sene demek istedim Gülşahcığım :) ama ben de yengeç burcuyum su grubuyuz ondan kaynıyor kanımız birbirine :)

      Sil
    2. 30'a 2 kala derken 2 sene demek istedim Gülşahcığım :) ama ben de yengeç burcuyum su grubuyuz ondan kaynıyor kanımız birbirine :)

      Sil
  2. aynen gülsah bende saçlar kısmına bir şaşırdım. allah gınlune gore versın, 30 biseymi ben 40 a dogru devam ederken hala aynı maddelerdeyim.
    saglık olsun gerısı oyle bos kçç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarını 3 numara yaptırmış biri olarak bu hiçbir şey :) ayrıca kesinlikle katılıyorum sana her şeyin başı gerçekten sağlık.

      Sil
  3. nice yıllara,yerinde olmak güzel olurdu:))
    ben biraz ilerideyim:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğunu unutmamak lazım :)
      Sevgiler

      Sil
    2. Her yaşın ayrı bir güzelliği olduğunu unutmamak lazım :)
      Sevgiler

      Sil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar