'Blog Kardeşliği Güzel Şey'

Merhabalar

Dün çok güzel bir sürpriz ile karşı karşıyaydım. Bir blogda yaptığım yorumdan beni bulan sevgili Elif Sarı minik bir sürpriz yapmış.

Her Şeyin Başı Blog

Bana bir kitap önermişti 'Her Şeyin Başı Blog' isimli. Ben de birkaç aylık kitap alma hakkımı bir haftada bitirdiğim için, kendisinde varsa bana ödünç vermesini rica ettim. Sağ olsun O da hiç ikiletmeden kabul etti.

Kitap bugün elime geçti. Ancak yurtdışından misafirimiz vardı. Onu gezdirdik biraz. Gezme sırasında oğlum hiç uyumadı, dolayısıyla akşamda huysuzlukta sınır tanımadı. Hal böyle olunca da zarfı açmak akşam geç saatlere kaldı.

Zarfı açtım ve her zaman yaptığım gibi kitabın teşekkür ve önsöz kısmını önce okuyayım dedim. İyi ki demişim. İşte o an sürpriz ile karşılaştım. Kitabın iç kapağında beni bekliyordu sürpriz:

'Sevgili Aylin
 Kitap sana hediyem olsun :)
 Blog kardeşliği güzel şey.
                  Sevgiler Bodrum'da...
                  Elif Sarı'

Çok mutlu oldum,  hiç beklemiyordum. Bu blog sayesinde çok güzel insanlarla tanıştım. İyi ki çekip gitmemişim.

Gerçekten 'Blog Kardeşliği Güzel Şey'

Sevgiler



Yorumlar

  1. ne güzel insanların çıkarsız yalansız dostluk kurabilmesi çok sevindim sizin adınıza ve Elif Sarı hanımın bloğunuda hemen takibe aldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bakalım beğenecek misin? Merak ediyorum düşüncelerini.
    Blogların şöyle bir artısı var; benzer düşüncelere, beğenilere sahip insanlar birbirini takip ediyor ve sanki komşu oluyor, sanal bir apartman gibi:) Herkesin iyi geçindiği, gerçek hayattaki sıkıntıların olmadığı bir mutluluk apartmanı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk 50 sayfasını okudum, gayet akıcı. Yazarın dilini beğendim. Daha okurdum belki biterdi bile ama oğlum diş çıkarıyor uyumadı :( bırakmak zorunda kaldım.
      Blog ve bloggerlar için yaptığın benzetmeye bayıldım. Eskinin komşulukları sanal aleme taşındı artık.

      Sil
    2. İlk 50 sayfasını okudum, gayet akıcı. Yazarın dilini beğendim. Daha okurdum belki biterdi bile ama oğlum diş çıkarıyor uyumadı :( bırakmak zorunda kaldım.
      Blog ve bloggerlar için yaptığın benzetmeye bayıldım. Eskinin komşulukları sanal aleme taşındı artık.

      Sil
  3. blogger olmak güzel şey , hele birde gönlüne göre br blogger dost bulduysan . nazar değmesin kardeliğinize ......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hepimizin dostluğu daim olsun

      Sil
  4. Blogcanlarım diye boşa demiyorum işte bu güzellikler yüzünden:))
    keyifli okumalar sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar