SAĞLIK+ESTETİK 1 TAŞLA 2 KUŞ

Selamlar
Umarım herkes iyidir. Ben de iyi olmakla beraber ufak bir sıkıntım var. Daha doğrusu eşimin bir sıkıntısı var. Sizlerle onu paylaşmak istiyorum. Daha önce aranızda aynı durumları yaşayanlar varsa bana fikir vermiş olursunuz.
Ne mi problem?


Eşimin burnunda kemik var. Daha önce burnu iki kere kırılmış. Doktor ameliyat yapalım demiş, ama o zamanlar herhangi bir rahatsızlık vermediği için istememiş. Şimdiler de ise horlama ve geceleri nefes alamama durumu nedeniyle uykularından uyanmaya başladı. Yanlış hatırlamıyorsam nefes kesilmesi nedeniyle uykudan uyanmaya; uyku abnesi deniliyordu. Bunun burun kırılmasıyla ilgisi var mıdır bilemiyorum gerçi. Neyse...
Dediğim gibi önceden rahatsızlık vermiyormuş ama şimdi rahatsız oluyor. Bildiğiniz gibi nefes hayat demek. Doğru ve tam şekilde nefes alamayan birinin organları da doğru çalışmaz, yeterince oksijen gitmediği için. Üstelik uyku kalitesi de düştü. Ne kadar uyursa uyusun yine yorgun uyanıyor.
Biz biraz araştırdık ve bir doktor bulduk. Aranızda tanıyanlar var mıdır? salihemreuregen.com Bilgi sahibi olanınız varsa bizimle paylaşır mısınız?
Özgeçmişini incelediğimiz zaman eğitimleri olsun, tecrübeleri olsun vs. donanımlı bulduk kendisini. Ama tabi bir de hastalarına ulaşabilir onların da düşüncelerini alabilirsek içimiz daha da rahat edecek. Hastalarının instagramda paylaştığı fotoğraflara da baktık, doğal duruyor. Hiç kimsenin yüzüne, doğasına gitmeyecek şekilde bir görüntü yok. Bu da çok önemli bence. Yaratan her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünerek yaratıyor bizleri. Bu yaradılışa aykırı bir şey yapıldığı zaman çok iğreti duruyor. Bu benim düşüncem tabi. Yaptıran illaki beğendiği için yaptırıyordur, bir şey diyemem onlara. Ama dediğim gibi benim tercihim değil.
Neyse uzun lafın kısası J biz diyoruz ki sağlık+estetik görünüş ikisi bir arada çıksın, 1 taşla 2 kuş vuralım. Doğru mu düşünüyoruz? Sizler de bu konuyla ilgili bir sağlık problemi yaşadınız mı? Nasıl çözümler buldunuz? Nerelere gittiniz? Neler yaptınız? Bizlerle paylaşırsanız çok memnun oluruz.
Sağlıklı güzel günleriniz olsun
Sevgiler

NOT: Fotoğraf internetten alıntıdır.


Yorumlar

REKLAM

Popüler Yayınlar