ERKEĞE HEDİYE ALMAKTA NE VAR!

Evet bayanlar bu yazı sizler için.
Öncelikle söyleyeyim; erkeğe hediye almanın kolay olduğunu düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Çünkü fazla seçeneğiniz olmayacak. :) Ama biraz yaratıcı olursanız bir şeyler bulabilirsiniz.

Sizler için ufak bir araştırma yaptım, neler alabilirsiniz diye. Gelin hep birlikte bakalım neler bulmuşum.
  1. Gömlek-Kravat-Kol Düğmesi
  2. Kazak-Hırka
  3. Saat
  4. Cüzdan-Kemer-Kartvizitlik
  5. Ayakkabı
  6. Çanta (evrak çantası ya da spor çanta)
  7. İkinizin fotoğrafının olduğu bir puzzle
  8. İkinizin fotoğrafının olduğu bir çerçeve
  9. İkinizin fotoğrafının olduğu bir yastık
  10. İkinizin fotoğrafının olduğu bir t-shirt
  11. Kişisel Bakım Ürünleri (Parfüm-Deodorant-Krem vs.)
  12. Çakmak (Dilerseniz üzerine ikinizin fotoğrafını yaptırabilirsiniz)
  13. İkinizin fotoğrafının olduğu bir çay/kahve fincanı
  14. Her ayda farklı bir fotoğrafınızın olduğu takvim
  15. Kitap okumayı seven biriyse birlikte bir fotoğrafınızın olduğu ayraç
  16. İkinizin fotoğrafının olduğu bir telefon kılıfı
  17. İkinizin fotoğrafının olduğu bir duvar ya da masa saati
  18. Üzerine istediğiniz mesajı yazdırabileceğiniz çikolatalar
  19. İstediğiniz mesajı sesli olarak iletebileceğiniz konuşan çikolatalar

Erkege_hediye_sepeti
Ben mesela eşimle ilk sevgililer günümüzü kutladığımız zaman ona hem bir tane çim adam almıştım hem de bir fotoğrafımızı puzzle yaptırmıştım. Diğer sevgililer gününde ise; eşim barmen olduğu için ona bar görüntüsü olan bir tablo almıştım. Başka bir sevgililer gününde de üzerinde barla ilgili figürlerin olduğu kurabiyeler yaptırmıştım.:)
Yukarıda listelediğim hediyeleri alabileceğiniz gibi, sevgilinizin ya da eşinizin işini, sevdiği şeyleri ya da hobileri de değerlendirerek hediye seçebilirsiniz.
Mesela sevdiği bir oyunu hediye de edebilirsiniz ya da bir maç bileti. Sevdiği bir sanatçının konserine de götürebilirsiniz sürpriz yaparak :) Benim eşim Emre Aydın’ı sever. Ben de ona doğum günü hediyesi olarak O’na Emre Aydın konseri hediye etmek istiyorum ama maalesef 6 senedir hiç denk gelmedi.:) Dilerim sizler denk getirebilirsiniz. :)
Birbirinize olan saygınızın, sevginizin, tutkunuzun çoğalarak geçtiği yıllarınız olsun…

Yorumlar

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

REKLAM

Popüler Yayınlar