MIMLENMISIM YAA BEN

Çok mutlu çok heyecanlıyım :) Çünkü ilk defa mimleniyorum.

Hep görüyordum herkeste bir mim yazısı. Ve hep merak ediyordum ne olduğunu :) İşte bugün sevgili Safak sayesinde mimin ne olduğunu öğrendim :)

Şafak'a çok teşekkürler beni mimledigi için :D

Cümle tamamlamada mimlemiş Şafak beni :)

O zaman gelelim sırayla cümlelere :)

1. Elimden gelse; toplumlar içersindeki sınıfsal farkları ortadan kaldirirdim

2. Kendi kendimi kontrol etmekte % 85 başarılı biriyim

3. Beni en çok kaygılandıran şey; iyi bir anne olabilecek miyim? düşüncesi

4. Hayatımın en kötü anı; dayımın gözlerimin önünde can çekişmesi ve bir arkadaşımın intihar etmesine engel olamadığım andır.

5. Yalnızken yapılacak en güzel şey uyumak :)

6. Nefret ettiğim şey iyi niyetimin kullanılmasıdır.

7. İşim Bilgi ve Belge Yöneticiliği ancak şu aralar işsizim

8. Kadınlar/Erkekler bambaşka kafaları yaşıyorlar :)

9. Hayat yaşamayı bilene güzel

10. Çocukken hayallerimiz daha büyüktü

11. Başkalarının Zayıf Tarafı nı hiçbir zaman kullanmadım. Allah kimseyi o kadar aciz duruma düşürmesin

12. Yalan söylemek bazen gereklidir yahuu :)

13. Her şey kötü gittiği zaman ağzımdan çıkanı kulağım duymaz :)

14. Geceleri geç uyurum

15. Başkalarına göre ben nasıl biriyim bunu hiçbir zaman ogrenemeyecegim çünkü her daim ikiyüzlü olacaklar ;)

16. Bazen düşünüyorum da fazla düşünmeye gerek yok :)

17. En çok utandığım şey kalabalık bir ortamda, ben de varken birinin beni başkalarına övmesi

18. Keşke ben keşkesiz bir yaşam sürebilsem

19. Anlamıyorum insanların maddiyata verdikleri önemi hayatta daha önemli şeyler varken!

20. Kurtulmak istediğim korku; normal doğum :)

Evettt işte bunlar benim cevaplarım.

Eğer Şafak'ın cevaplarını merak ediyorsanız tıklayınız

Şimdi sıra benim mimledigim bloglarda :)

1. Selenin Evcilik Hayatı
2. Mavi Dükkan


Herkese sevgiler

http://mavininguncesi.blogspot.com
www.facebook.com/mavininguncesi
twitter @aylinimredemir
instagram @mavininguncesi
E mail mavininguncesi.aylin@gmail.com

REKLAM

Popüler Yayınlar