12 Kasım 2016

Ekim 2016 Kitap Alışverişim

Kitap görünce kendini kaybedenlerden misiniz? Cüzdanınızı kontrol etmeden eline geçeni alanlardan mısınız? O halde buyrun bu tarafa :)

Geçtiğimiz ay aldığım kitaplardan bahsedeceğim sizlere.

Şu tarzı okumam, bu yazarı okumam vs gibi takıntılarım yoktur. Çevremdekilerin önerdiklerini okurum. Ama genelde kitapçılara gider, uzun uzun bakarım kitaplara. Kapağına, önsözüne, arka kapak yazısına... Epeyi vakit geçiririm kitapların başında.





Anne olduğumdan bu yana, sizin de tahmin edeceğiniz üzere, okuduğum kitaplar genelde çocuk gelişimi ile ilgili olmaya başladı. Aslında sadece çocuk için değil kendim için de okuyorum. Çünkü kendimi değiştirmem gereken konular olduğunu düşünüyorum, sabırsız oluşum gibi.

Çok şükür bir çok şeyi aştım, değiştirdim. Ben öğretmedim aslında oğluma, o bana öğretti. O benim öğretmenim oldu.

Ekim 2016 Kitap Alışverişim 

Şimdi size aldığım kitapları listeleyeceğim. İçlerinde okuduklarınız var ise benimle düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Ya da önce mutlaka bunu okumalısın dediğiniz bir şey varsa onu da duymak isterim.

1. Çocuğunuza Sınır Koyma - 1
2. Çocuğunuza Sınır Koyma - 2
3. Beni Ödülle Cezalandırma 
4. Yavaş Ebeveynlik - 1
5. Yavaş Ebeveynlik - 2
6. Etkili Anne-Baba Eğitimi 
7. Çocukların en Çok Sorduğu 50 Soru (3-8 yaş)

Evet, aldığım kitaplar bunlar. Bunların yanında bir de Ali Baran'a çıkartma kitabı aldım, uzun zamandır istiyordu çünkü.

Sizlerin de önereceği kitaplar olursa yorum kısmına yazarsınız. 

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi