13 Temmuz 2016

Aslan Burcunu Tanımanın En İyi Yolu Elele Astroloji

Aslan Burcunu Tanımanın En İyi Yolu Elele Astroloji
Yakın bir zamana kadar insanların burçlarının özelliklerini taşıdığına çok inanmazdım. Kendi burcumu ve burcumun özelliklerini okumuştum, aklıma yatan bilgiler de olmuştu ama
yine de bu konuda çekimserdim. Kısa bir zaman önce astrolojinin aslında ne kadar fazla doğruluk taşıyan bir bilim dalı olduğunu öğrenme şansım oldu. Elektronik eşyalarımın başına sürekli talihsiz olaylar geldiği ve randevularımın öngörülemeyen nedenlerle iptal olduğu bir dönemde, çok yakın bir arkadaşım bana Merkür gerilemesi olduğunu söyledi. Bu cümlesi benim merakımı cezbetti ve astroloji hakkında araştırmalar yapmaya başladım. En yakın arkadaşlarıma burçlarını sorduğumda, hepsi bana aslan burcu olduğunu söyledi. Bunun tesadüf olamayacağını düşündüm ve aslan burcu özellikleri araştırmam sonucunda, aslında bu burcun en iyi anlaştığım burçlar arasında olduğunu gördüm.
Aslında seçtiğim ailem olan arkadaşlarımın hepsinin aslan burcu olması tesadüf değilmiş. Çünkü ben bir Yay burcu olarak ateş grubuna dâhil olduğumdan, Aslanlar benim en iyi anlaştığım insanlar oluyormuş. Aslan burcunun özelliklerini okuduğumdaysa gerçekten çok şaşırdım. Çünkü bu özellikler benim en yakın arkadaşıma birebir uyuyor. Canlı, sıcakkanlı, şefkatli ve yalandan nefret eden bir kişiliğe sahip olan arkadaşım Aslan burcunun tüm özelliklerini taşıyor.
Arkadaşım bana günlük burç yorumlarını Elele’de okuduğunu söylemişti. Ben de Elele Dergisi’ni uzun yıllardır keyifle okuyan biri olarak, burç özelliklerini Elele’nin internet sitesinde okumayı tercih ettim. Akıcı üslup sayesinde hem keyifli bir okuma deneyimi yaşadım, hem de arkadaşımın nasıl da Aslan burcunun tüm özelliklerine uyum sağladığını gördüm. Aynı Elele’de yazılmış olduğu gibi arkadaşım da hoşsohbet, sempatik, zarif ve şefkatli bir yapıya sahip. Tabii burcunun bazı kötü özelliklerini de taşımıyor değil! Kimi zaman oldukça hükmedici olabilen arkadaşımın meğer bu huyu da bir Aslan olmasından kaynaklanıyormuş. Bununla birlikte çok iyi bir dost olması, dürüstlüğü ve özellikle de çocukları söz konusu olduğunda gözünün başka hiçbir şeyi görmemesi de Aslan burcunun en önemli özelliklerindenmiş.
Ben Elele’de okuduğum Aslan burcu özelliklerinin arkadaşımın kişiliğine olan uyumundan o kadar etkilendim ki, artık tüm yakınlarıma burçlarını soruyor ve Elele Astroloji bölümüne girerek onların özelliklerini de okuyorum. Hatta uğurlu renklerini ve kokularını da öğrenebilmek, hediye seçimimi de oldukça kolaylaştırıyor!

2 yorum:

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi