05 Şubat 2016

ARKO NEM İNCİ DOKUNUŞU : Cotton24 Complex Günlük Bakım Kremi

Geçtiğimiz yıl bir kozmetik mağazasında çalışıyordum. İşim gereği de birçok ürünü deneme fırsatı yakaladım. Bugün size onlardan biri olan Arko Nem İnci Dokunuşu günlük bakım kreminden bahsedeceğim.

Öncelikle kremin kapağını açtığınızda sizi güzel bir koku karşılıyor, bunu bilin. Sonra sürmek için parmaklarınızı kreme değdirdiğiniz an hissediyorsunuz hafif ve narin dokunuşu. Yumuşacık... Elinize, yüzünüze ve tüm vücudunuza sürebileceğiniz bir krem olan Arko Nem İnci
Dokunuşu ile teniniz yağlanmadan nemlenecek. Bu konu benim için çok önemli. Krem sürdükten sonra tenimin yağ sürmüş gibi parlaması ve kaygan olması beni inanılmaz rahatsız eden bir durum. Ama bu kremde böyle bir durum söz konusu olmuyor. Yağlanmadan nemleniyorsunuz.

Benim cildim çok alerjenik bir yapıya sahip olmasına rağmen, bu kremde herhangi bir reaksiyon göstermedi. Tabi bende reaksiyon göstermemesi sizde de aynı sonucu verecek diye bir şey yok. Ben doktor değilim sonuçta ;) Eğer alerjenik bir yapıya sahipseniz, siz yine de temkinli davranın ve ufak boyunu alıp elinizin küçük bir bölgesinde deneyin. Sonuca göre devamlı kullanıp kullanmayacağınıza karar verirsiniz.

Hem ekonomik hem de nemlendirme konusunda iyi olan bu kremi denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiler

Etiketler: , , , ,

22 Yorum:

saat: 11 Şubat 2016 16:14 , Blogger Saadet Uslu dedi ki...

Arko kremi genel olarak severim ben.

 
saat: 14 Şubat 2016 15:04 , Blogger sedef coşkun dedi ki...

Arko yıllardır vazgeçilmez marka olmaya devam ediyor :)

 
saat: 14 Şubat 2016 16:21 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum size

 
saat: 14 Şubat 2016 16:21 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben de memnunum.

 
saat: 14 Şubat 2016 17:36 , Blogger Guzellik Hikayesi dedi ki...

Kokusu bir harika bu ürünün.

 
saat: 15 Şubat 2016 00:18 , Blogger GÜLÜMSE YÜZÜME dedi ki...

Arko yılların markası, bu kremi denemedim . Görünce edinirim bende, sevgiler ...

 
saat: 15 Şubat 2016 15:50 , Blogger Elit Stil dedi ki...

işte aradığım şey: yağlanmadan nemlenecek

 
saat: 15 Şubat 2016 17:49 , Blogger birgül erdogan dedi ki...

Annemden beri kullanıyorum.

 
saat: 16 Şubat 2016 00:17 , Blogger gül özdemir dedi ki...

Arko her daim tercih edilebilir bir marka :)

 
saat: 17 Şubat 2016 13:09 , Blogger Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

Arko nemin ürünleri gerçekten güzel (:

 
saat: 20 Şubat 2016 14:59 , Blogger Kızsal Şeyler dedi ki...

Arko nem güzeldir ♥ bu çeşidi de aklımda bulunsun teşekkürler

 
saat: 21 Şubat 2016 22:05 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben teşekkür ederim, sevgiler

 
saat: 21 Şubat 2016 22:06 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben kullandığım tüm ürünlerinden memnunum :)

 
saat: 21 Şubat 2016 22:06 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Kesinlikle öyle

 
saat: 21 Şubat 2016 22:07 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Nesilden nesile aktarılan gelenek gibi :)

 
saat: 21 Şubat 2016 22:07 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Deneyin derim

 
saat: 21 Şubat 2016 22:08 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Denedikten sonra sen de bizlerle paylaşırsın düşüncelerini, sevgiler

 
saat: 21 Şubat 2016 22:09 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Aynen öyle :)

 
saat: 26 Şubat 2016 23:33 , Blogger Filiz Şahin dedi ki...

Arko deyince hemen çocukluğum geliyor aklıma.Evimizden hiç eksik olmazdı.

 
saat: 2 Mart 2016 08:27 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Hala öyle değil mi?

 
saat: 2 Mart 2016 08:27 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Hala öyle değil mi?

 
saat: 3 Mart 2016 15:31 , Blogger Necla Solen dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim sevgilerle...
www.neclasolen.com

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa