28 Aralık 2015

Özge Kopuz ile Kitap Hakkında Röportaj

Herkese merhabalar,

Bugün bir röportaj ile karşınızdayım. Hepinizin sosyal medyadan tanıdığı bir anne, sevgili Özge Kopuz ile röportaj yaptık kitaplarla ilgili. Lafı fazla uzatmadan doğrudan röportaja geçiyorum.




"M.G : Merhabalar Özge hanım;

Sizi İnstagram’dan ve sosyal medya hesaplarınızdan takip ediyorum. Annelik yaklaşımlarınız ve çocuklarınız ile ilgili görüşlerinizi paylaşımlarınızdan ya da önceki röportajlarından takip ettim.
Bense bugün sizinle hem mesleğim hem de blogumda da sıkça değindiğim kitap konusunda sohbet etmek istiyorum.

Ö.K :Merhaba Aylin;
Öncelikle böyle güzel bir konuda sohbet etmemizi önerdiğin için çok teşekkür ederim. Eminim çok keyifli olacak kitaplar hakkında sohbet etmek

M.G: Özge Hanım Kitap okumayı sever misiniz?  

Ö.K: Kitap okumayı çok seviyorum. İnsanın kendini özgür hissetiği anlarmış gibi geliyor bana kitap okumak. Düşünsenize evinizde ya da bir kafede otururken, aklınız kitaptaki konuya göre hayalinizde şekillenen yere gidiyor, farklı deneyimleri yaşamaya ve yorumlamaya başlıyorsunuz. Bu hissi ve kitap okumayı çok seviyorum.

Özge Kopuz'un En Son Okuduğu Kitaplar

M.G: En son okuduğunuz üç kitap hangisi?

Ö.K:
Sen Benim Hayatımsın / Ferzan Özpetek
Dida Kaymaz /180
İnci Candemir / Hayata Tutunmak

M.G: Evinizde bir kütüphane var mı? Kütüphanenizde ortalama kaç kitap vardır?

Ö.K: Evimde kütüphanem var ve kütüphanede bir okuma koltuğum var. Evin en sevdiğim bölümlerinden biri de diyebilirim. Kitap sayısına gelince zor bir soru. Kitap okumayı uzun yıllardır çok sevdiğim için güzel bir arşiv oluşturduğumu düşünüyorum.

M.G: Hangi tür kitap okumayı seviyorsunuz?

Ö.K: Kişisel gelişim ve eğitim ile ilgili kitapları çok severim.

M.G: Çocuklarınıza nasıl kitap seçiyorsunuz?

Ö.K: Genellikle Happy Nest ve KidsNook’un tavsiye ettiği kitapları inceliyorum. Satın alırken ön gözlem yapıyorum. Sonra çocuklara okumadan mutlaka tamamını önce kendim okuyorum. Sonra onlara okuyorum.

M.G: Çocuklarınıza ne zaman kitap okumaya başladınız?


Ö.K: Çocuklarıma 1.5 yaşından bu yana kitap okuyorum. Onlarında en az benim kadar çok kitap sevmelerini kalpten isterim.

Çocukların En Sevdiği Kitaplar

M.G: Çocuklarınızın en sevdiği kitaplar nelerdir?

Ö.K: Bu soruya biraz zor cevap vermek çok seviyorlar kitapları ama aklıma gelen ilk üç tanesi;

Değnek Adam / İş Bankası Yayınları
Mozart’ın Hayatı /
Halikarnas Balıkçısı / Meltem Ulu

M.G: Sevgili Özge Hanım, bu güzel sohbet için çok teşekkür ederiz. Umarım sizin ve çocuklarınızın kitaplarla dolu mutlu bir hayatı olur.
Sevgiler
Aylin

Ö.K: Sevgili Aylin, Kitaplar insanın iç dünyasından hayatına vuran aydınlık bir yol. Bende çocuklarımın ve benim yolumu aydınlatan kitaplar olsun istiyorum. Bu güzel sohbet için ben de teşekkür ediyor, Mavinin Güncesi bloğunun takipçilerine selamlarımı iletiyorum.
Sevgiler
Özge


Etiketler: ,

24 Yorum:

saat: 29 Aralık 2015 01:17 , Blogger sahika civelek dedi ki...

Güzel bir söyleşi olmuş, Özge hanımı tanımıyordum, bu sayede tanımış oldum..

 
saat: 29 Aralık 2015 01:42 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

çok keyifli bir söyleşi olmuş teşekkürler. çocukların çok küçük yaşta ki bu deneyimleri uzun yıllar sürüyor .

 
saat: 29 Aralık 2015 09:40 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Beğenmenize sevindim :)

 
saat: 29 Aralık 2015 10:58 , Blogger Kendi Mutfağında Şef dedi ki...

Ne güzel bir yazı hazırlamışsınız, ellerinize sağlık. Kitaplar insanın iç dünyasından hayatına vuran aydınlık bir yol sözü çok hoşuma gitti.

 
saat: 29 Aralık 2015 11:55 , Blogger Şirin Kanatlar dedi ki...

Çok faydalı bir röportaj gerçekten. Keşke çocuklar da ebeveynlerinin izinden gitse..

 
saat: 29 Aralık 2015 12:58 , Blogger audrey dedi ki...

güzel bir sohbet olmuş..

 
saat: 29 Aralık 2015 15:33 , Blogger Zencefil Tasarım Evi dedi ki...

bu keyifli roportaj sayesinde Özge Hanım hakkında bilgi sahibi oldum.. Çok teşekkürler..

 
saat: 29 Aralık 2015 18:32 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben teşekkür ederim Hatice hanım, sevgiler

 
saat: 29 Aralık 2015 20:48 , Blogger sofrada bulus dedi ki...

samimi güzel bir sohbet olmuş

 
saat: 29 Aralık 2015 21:21 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Beğenmenize sevindim, teşekkürler

 
saat: 30 Aralık 2015 06:44 , Blogger LEZZET TRAMVAYI dedi ki...

çok güzel bir roportaj olmuş sevgiler

 
saat: 30 Aralık 2015 15:57 , Blogger Aslı'nın Dünyasıı dedi ki...

Keyifli bir sohbet olmuş belli ki (:

 
saat: 1 Ocak 2016 12:16 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim

 
saat: 1 Ocak 2016 12:17 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Doğru örnek olabilirsek olur bence :) Sevgiler

 
saat: 1 Ocak 2016 12:18 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben teşekkür ederim 😄

 
saat: 1 Ocak 2016 12:18 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Teşekkürler 😄

 
saat: 1 Ocak 2016 12:18 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Beğenmenize sevindim, teşekkürler

 
saat: 1 Ocak 2016 12:19 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Gerçekten de öyle oldu :)

 
saat: 1 Ocak 2016 12:25 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Gerçekten de öyle oldu :)

 
saat: 1 Ocak 2016 12:25 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Ben teşekkür ederim 😄

 
saat: 1 Ocak 2016 12:25 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Doğru örnek olabilirsek olur bence :) Sevgiler

 
saat: 1 Ocak 2016 12:25 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim

 
saat: 13 Ocak 2016 13:24 , Blogger Gulsah Onen dedi ki...

Çok güzel bir sohbet olmuş kaçırmışım ben bunu ;)

 
saat: 13 Ocak 2016 14:15 , Blogger Mavi'nin Güncesi dedi ki...

Bu aralar az yazıyorum ondandır :)

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa