08 Aralık 2015

Çocuklar İçin ŞİFACI Çekiliş Sonuçları

Öncelikle sonuçları açıklamakta geciktiğim için herkesten özür dilerim. Çünkü çalışmaya başladım yeniden. Ancak düzenimi kurdum ve normale dönüyorum yavaş yavaş. Çocuklar İçin ŞİFACI kitabının kazananın açıklayacağım şimdi.

Katılan herkese teşekkür ederim. 10 kişi çekilişe katılmış ve ek haklarla birlikte toplam 29 çekiliş hakkı olmuş.


random.org da yaptığım çekilişi 3 çekiliş hakkıyla 10.sırada yer alan sevgili Minik Kelebeğin Annesi kazandı.

Kendisini tebrik ediyorum ve iyi okumalar diliyorum.

Üç gün içerisinde iletişim bilgilerini bana gönderirsen sevinirim. Aksi taktirde çekilişi tekrarlayacağım.

Başka çekilişlerde görüşmek dileğiyle

Sevgiler 

2 yorum:

  1. Tam da doğum günüm de hem de blogumun 1. Yaşında bu çekiliş sonucunun bana çıkması ne anlamlı oldu çok teşekkür ediyorum doğum günü hediyem oldu :)
    Sevgiler .

    YanıtlaSil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi