11 Kasım 2015

Hamsi Balığı

Merhabalar,

Bu hafta hamsi balığı pazarda 2.50 TL olmuştu ve ben de sanki kıtlık çıkmış gibi 2 kilo aldım. Temizleyip buzluğa koyarım dedim.

Valla ben denizden babam çıksa yerimcilerden değilim ama deniz ürünlerinin çoğunu da yerim. Evde yapması biraz zahmetli olsa da yine de evde yapılanı en sağlıklısı der, kırarım dizimi, temizlerim balığımı, pişirip evimde yerim.

Sizler sever misiniz deniz ürünlerini?

En çok hangisini tercih ediyorsunuz?

Evde pişiriyorsanız nasıl pişiriyorsunuz, kızartma mı fırın mı ızgara mı? Tariflerinizi bizimle paylaşmak ister misiniz? Blogunuzda yazdıysanız daha önceden linkini yoruma bırakabilirsiniz. Yazmadıysanız da yazıp bırakın :) Ama benim blogum yok derseniz de bana yazın ben paylaşayım sizin adınıza.

Şimdiden afiyet olsun balık severlere

Sevgiler

9 yorum:

  1. Bu sene hamsi o kadar ucuzladı ki, artık internette hamsili yemek tarifleri falan aratır olduk :))) Abartıp fazla fazla alanlardanız bizde...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cumartesi günü kilosunu 10 TL ye alınca bu fiyat bedava geldi, durduramadım kendimi :)

      Sil
  2. valla açık mutfagım var evde balık pişirmem mumkun değil gunlerce kokusu gitmiyor :) haftada bir evimize yakın uygun fiyatlı artık akraba oldugumuz balıkcımız var sürekli oraya gidiyoruz :) evde yapmak zorunda da kalırsam balkonda elektirkli ızgarada yapıyorum süper oluyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık mutfakları çok beğeniyorum ama işte sırf bu yüzden cesaret edemiyorum. Ben de fırında yapıyorum, kızartırsam da dediğin gibi balkonda kızartıyorum

      Sil
    2. Açık mutfakları çok beğeniyorum ama işte sırf bu yüzden cesaret edemiyorum. Ben de fırında yapıyorum, kızartırsam da dediğin gibi balkonda kızartıyorum

      Sil
    3. Açık mutfakları çok beğeniyorum ama işte sırf bu yüzden cesaret edemiyorum. Ben de fırında yapıyorum, kızartırsam da dediğin gibi balkonda kızartıyorum

      Sil
  3. hamsinin buzluğu koyulduğunu bilmiyordum iyi bi fikir oldu :) deniz ürünlerinden bir hamsi birde midye favorimdir :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Ekmeğin arasına kızarmış hamsi, bir iki dilim domates, kuru soğan koyup limon sıkıp yemeyi çok seviyorum. Balık sevgim bundan ibaret ne yazık ki. Ama karides, kalamar ve midyeye bayılırım.

    YanıtlaSil
  5. Çok çok severim balık yemeyi hatta ailece çok seviyoruz . Babam amatör usta balıkçı oldugundan mıdır bilmem ama küçüklüğümden bu yana hep babam balık tuttu biz yedik . :)
    Bir tek hamsiyi aldık hep . Çok çok severim her gün yerim o derece yani . Ben genelde balığı fırında seviyorum hem daha sağlıklı .
    Fırında hamsi :
    Hamsiyi temizleyip içerisine 5 yemek kaşığı mısır unu , 1 adet rendelenmiş kuru soğan , 1 yemek kaşığı sıvı yağ , 1 yemek kaşığı biber salçası , bir çay kaşığı kimyon ekleyip yağlı fırın kağıdı üzerine diziyorum ve fırına koyuyorum . Kızarınca alıyorum şahane güzel oluyor . Sevgiler .

    YanıtlaSil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi