12 Kasım 2015

DUKAN DIYETI SEYIR EVRESI 3.GUN

Merhabalar,

Diyetle ilgili birkaç gündür yazmıyorum diye sanmayın ki bıraktım :) Evet bol kaçamaklı bir diyet yapıyor olabilirim ama bu kilo vermiyorum anlamına gelmiyor.

6 günlük atak evresini -3 kilo ile tamamladım ve bugün seyir evresinin 3.günü. bakalım bundan sonra neler olacak.



Bu evrede artık sebze de yiyebileceğim. Ancak yine protein ağırlıklı olacak. Saat kaçta neyi ne kadar yediğim değil de listede olanları yemem önemli olan.

Ben yavaş ve sonrasında verdiğim kiloları geri almamak için 1/1 yöntemini uygulayacağım. Dukan diyetinde 1e 1 yöntemi demek; 1 gün saf protein, 1 gün protein+sebze demek.

Dukan testi bana seyir evresi için 129 gün verdi. Ama bu süre kısalabilir de uzayabilir de. Bu süreyi ideal kiloma ne zaman geldiğim ve ne kadar diyete bağlı kaldığım belirleyecek.

Hadi bana kolay gelsin o zaman :)

Sevgiler

Etiketler: , ,

2 Yorum:

saat: 12 Kasım 2015 13:39 , Blogger D. Soygul dedi ki...

Merhaba deneyimli annenin blog kesif etkinliginde buldum sizi. Takipteyim. Sevgiler. http://deryaninsporgunlugu.blogspot.co.at/

 
saat: 13 Kasım 2015 10:06 , Blogger Etkaca dedi ki...

ben de istiyorum ama cesaret edemiyorum. 1e1 güzelmiş ama beğendim:)

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa