05 Kasım 2015

DUKAN DIYETI ATAK EVRESI - 1.GUN

                                                                       Merhabalar,

Resmen Dukan Diyetine başlıyorum. 6 Günlük atak evresinin ilk günüydü dün. Bütün gün istediğim saatte ve istediğim kadar yiyebileceğim yiyecekler neler onları paylaşacağım sizlerle şimdi.

Yiyebileceklerim

1. Az yağlı etler
2. Sakatat
3. Balık
4. Bütün Deniz Ürünleri
5. Derileri hariç tüm kümes hayvanları
6. Yağsız jambon, yağsız hindi ve tavuk dilimleri
7. Yumurta
8. Yağsız süt ürünleri
9. En az 1,5 lt su
10. Günde 1.5 yemek kaşığı yulaf kepeği




Ekstra yiyecekler de var bunların dışında. Onlar ise siyah çay ve bitki çayı, baharatlar, tuz gibi şeyler.

Aynı zamanda 6 gün boyunca her gün 20 dk yürüyüş yapmam gerekiyormuş. Ev tipi kondisyon bisikletine binsem de oluyor.

Bakalım atak evrem nasıl geçecek.

Sevgiler


3 Yorum:

saat: 5 Kasım 2015 13:20 , Blogger Aile Albümü dedi ki...

5 milyon fransız yanılıyor olamaz notuna bayıldım ben^^ İstikrar sağlandığında işe yaradığı görüşündeyim bu tarz diyetlerin:)

 
saat: 6 Kasım 2015 01:59 , Blogger ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Canım gerçekten işe yarıyor ama hiç kopmadan yaparsan ben 10 kilo vermiştim geri aldım maalesef şimdi her şeyden az şekline döndüm. tüm aşamaları dikkatlice yaparsan ve de koruma evresine ve sonrasına dikkat edersen sonuç süper. hadi kolay gelsin.

 
saat: 7 Kasım 2015 02:29 , Blogger hümeyracım dedi ki...

Ben değil ama arkadaşım çok disiplinli bir şekilde bu diyeti uyguladı gerçekten faydasını gördü .Şu an hala verdiği kiloda umarım sende hedefine ulaşırsın:)

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa