07 Kasım 2015

DUKAN ATAK EVRESI - 4. GUN

dukan diyetiHerkese tekrardan merhaba,

Bugün diyette 4.günümdü. Dukan atak evresi 3.gündeyim. Diğer iki güne göre daha kolay geçti bugün. Biraz başım ağrıdı ama o da sabah erken kalkıp kursa gittiğimden oldu. Bünye 3 senedir alışmış evde oturmaya, değişik bir şey yapınca şaşırıyor tabi :)

Diğer yazılarıma gelen yorumlara verdiğim cevapları okuduysanız, Dukana %100 bağlı kalarak gitmeyeceğim.
Ama diyetimin iskeletini dukan oluşturacak. Yani protein ağırlıklı ama arada kaçamağı da olacak.

Örneğin, yulaf kepeği bulamadığım için kepekli un ve tam buğday unu kullanıyorum. Zaten uzun zamandır eve beyaz un almıyorum. Alsam da ancak misafir geldiğinde bir şeyler hazırlıyorsam, o zaman yarısı beyaz yarısını da diğer undan yapıyorum.

Hayatımda Ne Değişti?

  • Daha az yiyiyorum ama her istediğimi yiyiyorum. 
  • Yürüyüş yapmaya ve evde ufak egzersizler yapmaya başladım.
  • Artık su içiyorum.(Benim için en önemlisi)
Sonuç: 3 günde 2 kilo gitti bile. Tabiki bunun hepsi yağdan gitmemiştir, ödem atmışımdır. Ama sonuçta gitti mi gitti. Seyir evresine geçebilmem için doğru şekilde ilerliyor muyum, ilerliyorum. Bu yeterli bence.

Yağ eriten ekstra kürler de yapmadım değil hani. Onları da başka bir yazıda paylaşırım.

Sevgiler

Etiketler: , , , ,

0 Yorum:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa