01 Şubat 2015

TURKIYE IYILIK MELEKLERI IYILIK DAGITIYOR

Merhabalar;

Bugün size bir sosyal sorumluluk projesinden bahsetmek istiyorum. Daha önce de bahsettiğim İyilik Melekleri Derneği nin yeni bir projesi bu. 
İstanbul'da bulunan Kamiloba ve Celaliye ilkokullarında okuyan ihtiyaç sahibi çocukların eksiklerini tamamlıyorlar. Ben bütçem el verdiğince destek oldum. Bir kere de buradan duyurmak istedim içinizden yardım elini uzatmak isteyen olur diye. 
Dernek merkezinin proje duyuru yazısını olduğu gibi sizlerle paylaşmak istiyorum. İlla bir şey almanıza gerek yok, beden gücünüzle de destek olabilirsiniz bunu unutmayın!

"Insanlık öyle bir elbise ki herkesin üstünde aynı durmaz.
Bir çocuk gülümsemesine herseyi yapanlardanız BIZ. Yeter ki karnı tok, sırtı sıcak olsun , o zaman keyfimize denilecek yok.
Sanıyorlar ki yardım etmek icin zengin olmak gerek.Bazen bir çorap yeter , bazen paketlerken banti tutacak biri , bilmiyorlar.
Onlar geleceğimizin parçaları.
Biz tek başımıza olsaydık en fazla 3 cocuk giydirebilirdik, ama kocaman BİZ olduk bazen 100 katini bazen de 1000 katını giydirmeyi başardık.
Ne zamana kadar mı?
Usuyen , aç kalan cocuklar bitene, BIZ ölene kadar....
Büyükçekmece; Celaliye ve Kamiloba'da üşüyen çocuklar için, isterseniz bizimle gelin ,isterseniz elinizi verin.
Biz sizin yerinize heryerde oluruz.
HESAP ADI :İyilik Melekleri Derneği
Garanti Bankası / Turkey / Istanbul / Taksim Şubesi
Hesap Numarası: 28 / 6294723
IBAN: TR32 0006 2000 0280 0006 2947 23
Açıklamaya ''Bağış'' yazarsanız kullanabileceğiz. Yazmassaniz kullanamayacagiz.Iyilik yapmanın da kuralları var uymak gerek.
6-15 yaş arası çocuklara mont, kazak, bot tedarik ederek de gönderebilirsiniz... Temiz kullanılmış, yırtığı söküğü olmayan ikinci el kıyafetleri de gönderebilirsiniz!!
Kargo Adresi:
İyilik Melekleri Derneği
Şehremini Mah.Köprülü Zade Sok.Özen Apt.No :85 D.8
Çapa/İstanbul
212 243 22 23
SANA HER SEKILDE IHTIYACIMIZ VAR"

Hala tamamlanmayan ihtiyaçlar var. Aşağıda ihtiyaç listesini ekliyorum. İlla ihtiyaçların hepsini almanıza gerek yok. Bir parça da alabilirsiniz. Alınan her şey dernek ofisinde toplanıp paket haline getiriliyor çünkü. Bütçenizi zorlamadan yardım elinizi uzatmanız dileğiyle...

iyilik melekleri dernegi proje ihtiyaç listesi 1

iyilik melekleri dernegi proje ihtiyaç listesi 2


Bu arada almak istediklerinizi proje sorumlusu Nilay hanıma bildirin ki, ihtiyaç listesinden silsinler alacaklarınızı. Nilay hanımla iletişime geçmek için nilayceteci@turkiyeiyilikmelekleri.org mail adresini kullanabilirsiniz.

Sevgilerimle

4 yorum:

  1. Duyarlılığın ve paylaşımın için teşekkürler canım. Keşke üşüyen aç çocuklar bitse. Elimden geleni yapacağım. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke...
      Asıl ben teşekkür ederim desteğiniz için

      Sil
  2. Duyurduğunuz için teşekkürler dahil olmak güzel oluyor böyle kampanyalara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek olduğunuz için ben teşekkür ederim.
      Çok mutluyum böyle duyarlı takipçilerim olduğu için...

      Sil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi