02 Şubat 2015

ICINIZ ISINSIN DIYE

Merhaba;
Taşınmaydı, yerleşmeydi, misafirdi, ev işiydi, Ali Baran’dı derken günler gelip geçiyor. Ali Baran artık 1 yaşına girmek üzere ve epeyi hareketlendi. Gündüz uykuları azaldı. Dolayısıyla hep onunla ilgilenmek gerekiyor. İşlerimde akşam saatlerine kalıyor.


Ne zaman Ali Baran’ı uyutuyorum, işte o zaman derin bir nefes alıp ne yapsam diye düşünmeye başlıyorum. Biriken ütüler, yerleşmeyi ve yıkanmayı bekleyen çamaşırlar... Eeee tabi kendimi de unutmamam lazım! Biraz kitap oku, biraz örgü ör derken bir bakmışım saat gece yarısını da geçmiş.

Soğuk kış akşamlarında kitap okurken ya süt içerim ya salep. Ama bu aralar başka bir favorim daha var, sizlere tavsiye etmek istediğim: Yeşil Çay özellikle Ahmad Tea nin yeşil çayını kesinlikle tavsiye ediyorum.
 
Ahmad Tea Green Tea
Ahmad Tea Yeşil Çay
Neden mi Ahmad Tea?

Ben Ahmad Tea ile tanışana kadar yeşil çay içemezdim. Hep acımsı bulmuşumdur yeşil çayı. Ama bu öyle değil. Şekersiz içtiğiniz zaman bile tatlı gelecek bir çay. Siz de benim gibi şeker kullanmıyor ve yeşil çay içmek istiyor ama çayların tadından dolayı içemiyorsanız, bir de Ahmadtea Yeşil Çay ı deneyin derim.

Sevgilerimle



5 yorum:

  1. Yeşil çayı ben de sert buluyorum niyeyse tadı keskin gelir hep. Oğlunuzu allah bağışlasın çok öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin teşekkür ederim, cümlemizin evladını.
      Bu öyle acımsı bir çay değil içimi rahat. Tavsiye ederim, denemeye değer

      Sil
    2. Amin teşekkür ederim, cümlemizin evladını.
      Bu öyle acımsı bir çay değil içimi rahat. Tavsiye ederim, denemeye değer

      Sil
  2. Yaw ben yeşil çay içince rahatlama yerine daha bir rahatsız oluyorum. O yüzden hiç içemiyorum. Oğlunuzu allah bağışlasın :)

    YanıtlaSil
  3. Demek ki size yan etki yapıyor :)
    Amin cümlemizin evladını bağışlasın

    YanıtlaSil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi