19 Eylül 2014

CANLI YAYIN DENEYİMİ

Dün ilk defa canlı yayına katıldım :)

Heee yok yok sahne arkasındaydım :) En azından şimdilik arkalar gayet iyi ben çok mutluyum böyle :)



Daha önceden de bahsetmiştim biliyorsunuz www.biricikdunyam.com ve www.aydanermis.com ortaklığında Sonbahar Ekinoksu Festivali düzenliyoruz. Bununla ilgili detaylar için tıklayın Dün de bu etkinliğin tanıtımı için Hayat Tv de Ekmek ve Gül Programına konuk olduk.







Benim bir tanıdığım orada çalışıyor, sağolsun bu konuda çok yardımcı oldu bize. Ben de hem sevgili Biricik'i tek bırakmamak hem de Şenay ablaya teşekkür etmek amacıyla düştüm yollara :)

Yolda tek başıma çok eğlendim :) Hem yağmur hem sahil kenarından yolculuk yapmak büyük bir keyifti. Bol bol da fotoğraf çektim, çekildim :) Oğlumdan dolayı her zaman dışarı çıkamıyorum ama çıktığım her anın da kıymetini biliyorum :)





Çok eğlenceli bir gün geçirdim, dilerim devamı gelir :) Bir iki sahne arkasından sonra artık ekranlara da çıkarım belki he ne dersiniz :)

Sevgilerimle

Etiketler:

0 Yorum:

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa