27 Eylül 2014

ANNE OLMAK NELERE KADIR

Her tür müziği dinlerim hem de severek, hiç ayırt etmem. Ama iş klasik müziğe geldi mi orda dur!

video


Yıllarca uğraştım klasik müziği sevebilmek için. İnanın kendime klasik müzik seanslari bile yaptım :) Ama olmadı, sevemedim. 15dk dan fazla dinlemek işkence gibi geliyordu.

Ama ne oldu; gün geldi anne oldum :) Oğluma da her müziği sevdirmek için ne varsa dinletiyorum. Özellikle klasik müzik. Kitap okurken, yemek yerken, uyumadan önce...

Ya aslında durmadan dinletmiyorum, rutin haline getirmedim; her gün şu saatte dinlenecek, bunu yaparken dinlenecek falan gibi bir manyakligim yok. Ama her gün dinletmeye çalışıyorum 1 kere de olsa.

Ali Baran büyüdüğünde sever mi klasik müziği bilemiyorum ama ben onun sayesinde klasik müziği sevmeye başladım 27 yaşından sonra :)

O yüzden hep teşekkür ederim oğluma, her gün bana yeni şeyler öğrettiği ve sevdirdigi için.

Sevgiyle kalın

Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 27 Eylül 2014 10:57 , Blogger Gözde Yaşar Altunbaş dedi ki...

Bizde yakında başlayacağız anne karnında dinlemeye :) ama tepkilerini anlayabilmem için biraz daha bekliyorum :) ben de hiç sevmem bakalım kızım sevecek mi

 
saat: 27 Eylül 2014 11:57 , Blogger Aylin Demir dedi ki...

Gözde hanım Allah kızınızı sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.
Ali Baran karnındayken en çok türkü dinlemeyi seviyordu. Türkü bitince tekmeliyordu ki yeniden açalım :) Şimdi de en sevdiği tür türkü. Onunla uyuyor mesela :)
Klasik müziği de sevdiğinden dinlemiyor açıkçası :) ben tv izlemesin diye radyo açıyorum mecbur kalıyor dinliyor ki zaten klasik müzik çalarken başka şeylerle ilgileniyor müziğin keyfine varma gibi çabası yok türkü dinlerkenki gibi :) Ama tabi sonuçta o kulaktan giriyor müzik öyle ya da böyle :)

 

Yorum Gönder

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa