20 Temmuz 2014

TURKIYE IYILIK MELEKLERI

Bugün size iyilik meleklerinden bahsetmek istiyorum.


Ben şahsi olarak zamanım,  ekonomik durumum ve yetkinliklerim el verdiğince, sessiz sedasız bir şekilde sosyal sorumluluk projelerinde yer alıyorum.
Karar verdim bundan sonra sizlere de bu projeleri duyuracağım.

Ve ilkiyle başlıyorum. Bu projeyi ilk sevgili Fulya'nın Blogunda duydum. Adından dolayı çok ilgimi çekti ve dahil olmaya karar verdim.

Proje adı Soma Maden Şehitleri Anısına Yaşam Atölyesi ve Kütüphanesi

Bir kütüphaneci olarak kesinlikle burda olmalıyım dedim ve meleklerleyim.

Bu proje için tüm gerekli izinler alınmış olup işlemler tamamlanmıştır.

Proje icin ihtiyac ilan seylerden hemen bahsetmek istiyorum;

Çok sayıda boya kalemi
Çok sayıda resim defteri
Tuval
Şövale
30 adet küçük masa
60 adet küçük sandalye
Oyun hamurları
Her türlü boya malzemesi
Renkli halılar
2 adet bilgisayar
Projeksiyon cihazı ve perdesi
Çocuklara uygun eğlenceli kostümler
Boya yaparken kullanacakları önlükler
Uygun duvar kağıtları
Temizlik malzemeleri
El işi kağıtları
Çocuk makasları
Yapıştırıcılar
Oyuncaklar
Ve daha renkli ne varsa...

Siz de bu projeye destek vermek istiyorsanız yukarıdaki ihtiyaç listesinden alabileceklerinizi aşağıda yazılı olan dernek merkezine, kargo ucretini de ödeyerek gönderebilirsiniz.


Ayrıca üye olarak da destek vermeniz mümkün.

Dernek üyeliği nasıl yapılır?

Derneğe üye olmak için bir seferliğine mahsus dernek merkezimize ziyaret etmeniz gerekmektedir.Kendi gönül rızanız ile derneğe üye olmak istediğinizi belirten bir dilekçe ile başvuru yapmanız gerekmektedir.Tc kimlik numaranız ikamet adresiniz ,e-mail adresiniz ve telefonunuzu dernek yetkililerine iletmeniz lazım ki valiliğe sizin üye olduğunuzu ve tüm faaliyetlerden haberdar olacağınızı bildirmemiz gerekmektedir.Dernek yıllık aidatımız 122 TL 'dir.Yıl da bir kere sizden tahsil edilecektir.Onun dışında herhangi bir ödemeniz olmayacaktır.Dernekten ayrılmak istediğiniz zaman ,başvurduğunuz şekil ile bir dilekçe yazarak hemen üyeliğinizi sonlandırabilirsiniz.

İyilik Melekleri Derneği
Şehit Muhtar Mah.İstiklal Cad.Mis Sok.No : 11 / 4Beyoğlu / İstanbul www.turkiyeiyilikmelekleri.org www.facebook.com/turkiyeiyilikmelekleri
www.twitter.com/turkiyemelekler


Melekler desteğinizi bekliyor. 

3 yorum:

  1. Tebrikler Aylin'im, destek olduğun için. Sen zaten benim canımsın. Biliyordum boylesine güzel bir yureğin olduğunu. Seni seviyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vesile olduğun için teşekkür ederim. Ben de çok öpüyorum. Sevgiler

      Sil
  2. Güzel bir girisim ve yararli bir paylasim.Umarim cok kisiye ulasir.Blog deposundan geldim.Bayraminiz KUTLU olsun.

    YanıtlaSil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi