12 Temmuz 2014

BUGUN BIZE TUNA GELDI

Bugün bize şirin mi şirin akıllı mı akıllı bir misafir geldi :) Adı Tuna. Kendisine bildiğiniz hayranım hem de öyle böyle değil. Maşallah çok akıllı bir çocuk.



Sevgili Döndü, samimi ve sıcak ve de çok içten biri. Kendisi Mutluluk Halleri bloğunun sahibidir bu arada. Bloğuna mutlaka uğrayın. Yazılarına bile yansımıştır samimiyeti. Satırlarını okurken sanki o an onunla berabermişsiniz hissine kapılacaksınız :)

Evimi şenlendirdiniz, iyi ki geldiniz :)

Ben bu anne-oğula bayılıyorum ve severek takip ediyorum.

Oğlum ve bizim için de güzel hediyelerle gelmişler. Kendilerine bir defa da buradan teşekkür etmek istiyorum. Ev yapımı tarhana ve sızma zeytinyağı için çok teşekkür ederim. Bir ay sonra Ali Baran'a seve seve yedireceğim çorbayı :) Umarım senin dediğin gibi acısızdır :)


Allah herkesi samimi, sıcak ve içten insanlarla karşılaştırsın.


2 yorum:


  1. Allah herkesi samimi, sıcak ve içten insanlarla karşılaştırsın. Çok ama çok katılıyorum bu söze .

    YanıtlaSil
  2. Canim benim tesekkur ederim.Bende seni ve aileni danidigim icin cok mutluyum.

    YanıtlaSil

Okuduklarınızla ilgili düşüncelerinizi benimle paylaşarak kendimi geliştirmeme katkıda bulunursanız sevinirim.
Ayrıca iletişim ve sosyal medya hesaplarınızı yoruma eklemeyi unutmayın.
Sevgiler
Mavi'nin Güncesi